خالق بازی Watch Dogs واچ داگز
محمد صادق شجاعی

خالق بازی Watch Dogs به شرکت NetEase پیوست

محمد صادق شجاعی 11 مهر 1401 بدون دیدگاه
554 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، جاناتان مورین که به عنوان خالق بازی Watch Dogs (واچ داگز) شناخته می‌شود، به شرکت NetEase ملحق شده است.

جاناتان مورین یکی از باسابقه‌ترین بازی‌ساز‌های دوران است که سابقه 24 سال کار روی بازی‌های AAA را در کارنامه دارد. در این مدت او نقش مهمی در شکل‌گیری سری Watch Dogs داشته و در تیم ساخت آثار مختلف سری Far Cry مسئولیت‌های مهمی را بر عهده داشته است. خالق بازی واچ داگز در ساخت یک IP جدید به استودیو NetEase Games Montreal کمک خواهد کرد. به این واسطه شرکت NetEase بیش از پیش به تبدیل شدن به یکی از بزرگترین ناشران بازی‌های ویدیویی نزدیک می‌شود.

شرکت نت‌ایز از انتشار جزئیات IP جدیدی که جاناتان مورین روی آن کار خواهد کرد، امتناع کرده است. با این حال شرکت مذکور اعلام کرده است که وی در کنار سایر بازی‌سازان ماهر و با‌سابقه در استودیو‌های Quantic Dream ،Jackalope و Nagoshi Studio قرار خواهد گرفت.

خالق بازی Watch Dogs در مورد پیوستن به شرکت NetEase گفته است: «بسیار هیجان‌زده هستم که ماجراجویی جدیدم به عنوان مدیر نو‌آوری استودیو NetEase Games Montreal را اعلام کنم. من این افتخار را دارم که به یک تیم پر‌شور و با استعداد ملحق شده و روی IP جدیدی کار کنم. این شروع برای من ارزش خاصی دارد و بی‌صبرانه منتظر فرصت مناسب هستم که اطلاعات بیشتری را ارائه کنم.»

خالق بازی Watch Dogs واچ داگز

NetEase در کنار خالق Watch Dogs دارای بازی‌سازان بسیاری است

پیش از این اعلام شد که جری هوک، از اعضای با‌سابقه ایکس باکس و مدیر طراحی بازی Halo Infinite، به استودیو Jar of Sparks پیوسته است. این استودیو که از زیر‌مجموعه‌های شرکت نت‌ایز است، روی ساخت بازی‌های اکشن و داستان محور نسل بعدی تمرکز خواهد کرد.

اوایل هفته متوجه شدیم که استودیو Bungie، سازنده سری Destiny، هفت پتنت که عمدتا روی کنترل‌های مجازی در دستگاه‌های لمسی تمرکز دارند، به ثبت رسانده است. به این واسطه گزارش‌های منتشر شده در اوایل سال جاری مبنی بر این که یک بازی موبایل از سری Destiny در حال ساخت است، اعتبار بیشتری پیدا کرده‌اند. این احتمال وجود دارد که استودیو بانجی برای ساخت نسخه موبایل سری دستینی با شرکت NetEase همکاری کند.

نظر شما در مورد پیوستن خالق بازی Watch Dogs به شرکت نت‌ایز چیست؟ آیا این امر به تقویت شرکت مذکور منجر خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.