Star-Wars-Game
یحیی رحیمی

دیزنی می‌خواهد هر 6 ماه یک بازی جنگ ستارگان منتشر کند

یحیی رحیمی 4 مهر 1401 بدون دیدگاه
194 بازدید

شرکت دیزنی روندی مشابه مارول را برای فرنچایز جنگ ستارگان در نظر گرفته و تلاش می‌کند تا هر سال، پروژه‌های سینمایی و تعاملی را از این سری منتشر کند. تام هندرسون در رسانه تازه تأسیسش به نام Insider Gaming به بازی Star Wars پرداخته است. او مدعی است که دیزنی هر شش ماه، یک بازی جدید از این سری منتشر خواهد کرد و پروژه‌های مختلفی در حال ساخت هستند.

هندرسون می‌گوید که مدل انتشار بازی جدید دیزنی باعث شده تا هر سال دو بازی منتشر شود. یکی از آن‌ها اثری تراز اول است و دیگری نیز اثری کوچک‌تر که فرم آن متفاوت است. برای نمونه بازی Star Wars Hunters که یکی از بازی‌های موبایل شرکت Zynga است، جزو عناوین کوچک‌تر حساب می‌شود. در نهایت بازی‌هایی با تمرکز روی کنسول‌های بازی مانند Star Wars Squadrons هم جزو عنوان کوچک‌تر به‌حساب می‌آیند.

بازی‌های تراز اول جنگ ستارگان اما هنوز آماده انتشار نیستند. چندین مورد از آن‌ها در دست توسعه قرار دارند، اما هندرسون مدعی است که چندین بازی معرفی‌نشده نیز در فهرست دیزنی قرار دارد. بازی‌هایی که اسمی از آن‌ها بیان نشده در مرحله «پیش‌تولید» قرار دارند. چنین بازی‌هایی زودتر از چهار سال آینده عرضه نمی‌شوند و به‌زودی از آن‌ها باخبر نخواهیم شد.

بازی جنگ ستارگان Star Wars

انتشار دو بازی جنگ ستارگان در هر سال

یکی از بازی‌های جدید، Star Wars Eclipse نام دارد که توسط کوانتیک دریم ساخته می‌شود. فرایند تولید بازی به مرحله پیچیده‌ای رسیده و اینکه احتمال عرضه آن تا سال 2026 غیرممکن است. اثر جدید کوانتیک دریم دارای المان‌های داستانی است، اما استودیو اندکی از فرمول همیشگی خود فاصله گرفته است. دیگر پروژه در حال ساخت هم ریمیک Knights of the Old Republic است. این ریمیک که توسط Aspyr Media ساخته می‌شد، توسعه آن به Saber Interactive سپرده شده است. امکان انتشار آن قبل از 2024 وجود ندارد.

مهم‌ترین بازی جنگ ستارگان که طرفداران منتظر آن هستند، Star Wars Jedi Survivor نام دارد. این بازی قرار است سال 2023 عرضه شود و داستانی متفاوت نسبت به نسخه اول را روایت کند. استودیو ریسپاون دو پروژه دیگر از دنیای جنگ ستارگان در دست ساخت دارد. اولی یک شوتر اول‌شخص خواهد بود و دومی نیز یک بازی استراتژی که جزئیات اندکی از آن در دسترس است. بازی استراتژی ریسپاون با کمک استودیو Bit Reactor توسعه داده می‌شود.

شرکت یوبی‌سافت هم کار روی بازی جنگ ستارگان جهان‌باز را شروع کرده است. طبق گزارش‌ها، چندین سال تا عرضه بازی باقی‌مانده است و تولید آن‌هم توسط استودیو سازنده The Division پیش برده می‌شود. Skydance New Medi با هدایت ایمی هنیگ روی یک بازی اکشن ماجراجویی کار می‌کند که آن بازی در مراحل پیش‌تولید قرار دارد. با توجه به پروژه‌های فعلی، امکان انتشار دو بازی از این فرنچایز در سال وجود دارد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.