بازی Crash Bandicoot
سارا هابطی

شایعه: دو نسخه از بازی Crash Bandicoot در دست ساخت است

سارا هابطی 29 شهریور 1401 بدون دیدگاه
222 بازدید

براساس شایعات منتشر شده از یکی از اینسایدرهای قابل اطمینان بازی‌های ویدیویی، در حال حاضر دو نسخه از سری بازی‌ Crash Bandicoot در دست توسعه است. براساس اکانت کاربری TheRealInsider در توییتر که اخیراً به خاطر لیک‌ کردن‌های دقیق از عناوین مختلف به شهرت زیادی رسیده، ادعا کرد که دو نسخه جدید از سری بازی Crash Bandicoot در حال حاضر در دست ساخت قرار دارد.

به گزارش پارسی گیم، تقریبا چند سالی بود که طرفداران سری بازی‌های محبوب کرش بندیکوت منتظر بازگشت شکوهمندانه این مجموعه بازی بودند که بالاخره در سال 2017 با انتشار ریمستر Crash Bandicoot N. Sane Trilogy و نسخه ریمیک بازی Crash Team Racing و صد البته با عرضه بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time انتظارها به پایان رسید و طرفداران سال خوشی را با این بازی‌ها گذراندند. حال بعد از گذشت پنج سال این عنوان در سکوت خبری طولانی مدتی فرورفته که باعث نگرانی طرفداران از ادامه این سری بازی گشته است.

بازی Crash Bandicoot

ساخت دو نسخه از Crash Bandicoot

براساس آخرین اخبار بازی، در حالی که مدت‌ها پیش شایعاتی درباره ساخت عنوانی چند نفره از سری بازی‌های کرش بندیکوت شنیده شده، اما طرفداران امیدوار هستند که با یک نسخه اصلی از این مجموعه بازی روبرو باشند. با این حال اگر این شایعه واقعیت داشته باشد، هنوز مشخص نیست که ساخت این دو نسخه از بازی Crash Bandicoot را چه سازندگانی برعهده خواهند داشت.

با این حال ساخت نسخه جدید احتمالا برعهده استودیو Toys for Bob است، اما از آن جایی که تمرکز شرکت اکتیویژن روی ارائه نسخه جدیدی از بازی Cal of Duty است؛ شاید تغییرات زیادی در برنامه‌های این شرکت به وجود آید و ساخت نسخه‌های جدید به دیگر استودیوها واگذار شود. متاسفانه اطلاعات بیش‌تری در رابطه با این موضوع در دسترس نیست و در روزهای آینده باید منتظر خبرهای رسمی از این عنوان باشیم.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.