دانلود بازی Onsen Master برای PC
دانلود بازی Onsen Master برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Onsen Master برای PC

پارسی گیم 29 شهریور 1401 بدون دیدگاه
797 بازدید

دانلود بازی Onsen Master برای کامپیوتر

ژانرهای متفاوتی در طول تاریخ صنعت گیم به وجود آمده که هر کدام میزبان تعداد زیادی بازی دوست داشتنی بوده‌اند. در کنار ژانرهای بزرگ‌تر مانند شوتر و استراتژیک، زیرمجموعه‌های کوچک‌تری مانند مترویدوانیا و حتی مدیریت رستوران نیز وجود دارد. بازی‌های مدیریت مشتری آثاری هستند که یک چرخه تکرار شونده ولی اعتیادآور را ایجاد کرده که شما باید در یک زمان مشخص به مشتریان یک فروشگاه یا مکان تجاری دیگری، خدمات ارائه کنید؛ Onsen Master یکی از این آثار است.

بازی Onsen Master به دست استودیوی مستقل Waking Oni Games توسعه یافته و قرار است یکی از جدیدترین و البته خوش ساخت ترین بازی‌های مدیریت مشتری در سال 2022 باشد. Onsen نام مکان‌هایی است که مردم برای آرامش و شفابخشی به آن مراجعه می‌کنند. شما در این بازی کنترل یکی از این مکان‌ها را به دست گرفته و باید رفاه و آرامش را برای مشتریانش فراهم کنید. البته این کار به این سادگی‌ها هم نبوده و مدت زمان مشخصی وجود دارد که باید در آن به موفقیت دست پیدا کنید.

برای خدمت رسانی به مشتری، شما باید آن‌ها را به وسایل آرامش دهنده هدایت کرده، لوازمی را با هم ترکیب کرده و سپس در اختیارشان قرار دهید. اولین چیزی که در این بازی توجهتان را به خود جلب می‌کند، سبک زیبای گرافیکی و حس لطیفی است که در سراسر گیم پلی‌اش پخش شده و تا پایان نیز با شما همراه می‌شود. اگر به دنبال یک بازی بسیار ساده در سبک مدیریت یک مکان تجاری و خدمت رسانی به مشتریان می‌گردید، همین حالا عنوان زیبا و جذاب Onsen Master را دانلود و تجربه کنید.

بازی Onsen Master عنوانی در سبک مدیریت مشتری است. شما باید در یک چشمه آب گرم، به مشتریانی که به شما مراجعه می‌کنند، خدمات ارائه دهید. در این مسیر چالش‌های فراوانی مانند کمبود وقت و درگیری‌های دیگری در مسیرتان قرار گرفته و بازی را سخت می‌کنند. تجربه این بازی به همه گیمرهایی که به دنبال آرامش هستند توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Planet Coaster و RollerCoaster Tycoon 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Onsen Master برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-3470 3.00GHz or AMD equivalent or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550 or better
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Gamepads Recommended

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Onsen Master is a hot spring customer management game where players must revitalize various hot springs across the fantasy island of Izajima! Create ingredients to match the various customer ailments, reconnect the communities that surround each onsen, and discover the supernatural world that they’ve long since been disconnected from.
Dive into a 1-2 player story mode, or take on others in a competitive couch multiplayer mode where you must each work to manage your customers within the same hot spring.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.