Metal Hellsinger
یحیی رحیمی

نمرات و نقد بازی Metal Hellsinger: ریف تکراری مرگ

یحیی رحیمی 22 شهریور 1401 بدون دیدگاه
437 بازدید

موسیقی متال جایگاه ویژه‌ای در میان بازی‌های ویدیویی دارد و بدون شک قطعات موسیقی استفاده شده در سری بازی Doom برای تمام ما آشنا هستند. استودیو The Outsiders با استفاده از ایده‌های موجود در زمینه تلفیق موسیقی و گیم‌پلی، بازی متال هل‌سینگر را خلق کرد. منتقدان به بررسی این اثر قبل از انتشار پرداخته‌اند و در این مطلب، نگاهی به نمرات و نقد بازی Metal Hellsinger از سوی وب‌سایت خارجی خواهیم انداخت.

بازی Metal Hellsinger اثری است که مرز میان موسیقی و تعامل را از بین می‌برد و بازیکنان را وادار به تکرار چرخه‌ای مداوم برای کسب بیشترین امتیاز ممکن می‌کند. استفاده از سلاح‌های ویژه و موسیقی فوق‌العاده از جملات نکات مثبت این بازی است. این اثر توانسته نظر منتقدان را جلب کند، اما اشکالاتی وجود دارند که در این مطلب هم به آن‌ها می‌پردازیم. در بخش بعدی، گوشه‌های نقد بازی Metal Hellsinger را با هم خواهیم خواند.

نقد بازی Metal Hellsinger

متال هل‌سینگر از روز معرفی تابه‌حال جزو بازی‌های موردانتظار بوده است. طرفداران بازی و موسیقی متال می‌خواهند بدانند که این اثر ارزش تجربه را دارد یا خیر و این مطلب دقیقاً به همین دلیل نگارش شده است.

نقد Metal Hellsinger

VGC – امتیاز 4/5

ایده‌ای این بازی به‌خوبی پیاده شده و در کنار موسیقی فوق‌العاده، سلاح‌های خاص و چرخه اعتیادآور گیم‌پلی قرار گرفته است. این بازی است که آن را برای مدت زیادی همچنان نصب نگه خواهید داشت و به دنبال امتیازهای بیشتر خواهید بود. مشکلاتی در زمینه هوش مصنوعی و میدان‌های جنگ وجود دارند، اما وقتی گیم‌پلی به این اندازه مفرح است، دیگر به چشم نخواهند آمد. برای دیدن ماجراجویی بعدی این تیم فوق‌العاده هیجان دارم.

NME – امتیاز 8/10

پایان ناامیدکننده بازی Metal Hellsinger مثل یک سولو درام ضعیف، بازی را غرق کرد، اما بقیه بازی بسیار جذاب است. روند تیراندازی ریتمیک در سراسر بازی مسحورکننده است و در کنار آن از موسیقی استفاده شده که طرفداران متال از آن لذت خواهند برد. ورود به این بازی کار ساده‌ای است، اما سخت است که بتوان این قطعات موسیقی را از سر بیرون کرد.

نقد بازی Metal Hellsinger

VG247 – امتیاز 4/5

این بازی اوقات مفرحی برایتان ایجاد می‌کند و با قطعات موسیقی از بهترین گروه‌های متال پر شده است. استودیو بازی‌ای ساخته است که هر ثانیه از آن ارزش تجربه را دارد. این‌یک شوتر ریتمیک سرگرم‌کننده است که با مشکلات رابط کاربری همراه شده و لحظات رضایت‌بخش و خسته‌کننده را کنار هم ارائه می‌دهد.

IGN – امتیاز 7/10

بازی Metal Hellsinger یک ریف لذت‌بخش از دوران مدرن بازی Doom است، اما با طول کمتر و تنوع سلاح‌های بیشتر و باس‌فایت‌های جدید که در نهایت اگرچه بسیار انرژیک است، اما بیشتر شبیه دموهای اولیه از آلبوم‌های قدیمی است. افرادی که به دنبال بیشترین امتیاز ممکن باشند، بدون شک از هشت مرحله داستانی لذت خواهند برد. این بازی در مقابل شاهکار هوی متال id Software کم می‌آورد و در نتیجه این بهترین بازی این سبک نیست، اما بدون شک ادای احترام هیجان‌آوری است.

نقد متال هل‌سینگر

نمرات بازی Metal Hellsinger

با پرداختن به نقد بازی Metal Hellsinger، وقت آن است نگاهی به امتیازهای کلی بیندازیم. میانگین امتیاز متال‌ هل‌سینگر در متاکریتیک به 78 رسیده و این امتیاز ممکن است با اضافه شدن نقدهای بیشتر تغییر کند. به‌طور کل با بازی مناسبی روبه‌رو هستیم که نتوانسته این ژانر را متحول کند.

TheGamer – 90
GamingBolt – 90
GAMINGbible – 80
Screen Rant – 80
Windows Central – 80
The Loadout – 80
Digital Trends – 60

نمرات Metal Hellsinger

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.