بازی Stalker 2
سارا هابطی

خبر تاخیر بازی Stalker 2 توسط توسعه دهنده تکذیب شد

سارا هابطی 19 شهریور 1401 بدون دیدگاه
205 بازدید

توسعه‌دهندگان استودیو GSC Game World در پاسخ به خبری مبنی بر تاخیر بازی Stalker 2 گفتند که بازگرداندن پیش‌خریدهای بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl به معنای کنسل شدن یا تاخیر این عنوان نیست. بعد از این که شرکت مایکروسافت به دلیلی نامشخص اقدام به بازگرداندن پیش خریدهای این عنوان کرد، کاربران در رابطه با تاخیر مجدد این عنوان ابراز نگرانی کردند و حال سازندگان بازی Stalker 2 در پاسخ به این نگرانی گفتند البته مشکلاتی پیش رو داریم، اما بازی با تاخیری مواجه نشده است.

براساس آخرین اخبار بازی، با توجه به گزارشات به دست آمده از VGC به نقل از وبسایت XGP، مایکروسافت با بازگردان پیش پرداخت‌‌های کاربران، به آن‌ها توضیح داده است که به خاطر این که بازه زمانی انتشار بازی مشخص نیست اقدام به انجام چنین عملی کرده‌اند. البته شاید این اقدام از نظر کاربران قابل پیشی‌بینی بود؛ زیرا استودیو GSC Game World در کشور اکراین قرار دارد و درحالی که نیمی از کارکنان آن به کشور چک برای ادامه توسعه بازی رفته‌اند، اما برخی دیگر در این کشور باقی ماندند.

تاخیر بازی Stalker 2

تکذیب تاخیر بازی Stalker 2

با توجه به این خبر، حال سخنگوی استودیو GSC Game World در مصاحبه‌ای با وبسایت PC Gamer می‌گوید: «با شرایط حال حاضر ما مجبور شدیم یک بار بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl را تا سال 2023 به تعویق بیاندازیم، اما نهایت تلاش خود را می‌کنیم که بازی در همان سال 2023 منتشر شود و همچنین این عنوان برای بار دوم تاخیر نخورده است.» این سخنگو تاریخ مشخصی را برای عرضه این عنوان منتشر نکرده است. مایکروسافت پیش از این، فرایند پیش‌ خرید و پیش‌دانلود بازی را آغاز کرده بود و بسیاری امیدوار به انتشار بازی در ماه‌های آینده بودند.

قبل از این اتفاقات، قرار بود بازی در تاریخ 28 آوریل 2022 (8 اردیبهشت 1401) برای پلتفرم‌های ایکس باکس و پی سی به صورت انحصاری عرضه شود. حال با توجه به گزارشات به دست آمده باید منتظر خبرهای بیش‌تر از این عنوان در روزهای آینده باشیم. نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا با توجه به شرایط استودیو سازنده، بازی استالکر 2 بار دیگر تاخیر خواهد خورد؟

منبع: Gamesradar

 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.