دانلود بازی Shin Chan Me and the Professor on Summer Vacation برای PC
دانلود بازی Shin Chan Me and the Professor on Summer Vacation برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shin Chan Me and the Professor on Summer Vacation برای PC

پارسی گیم 18 شهریور 1401 بدون دیدگاه
1,138 بازدید

دانلود بازی Shin Chan Me and the Professor on Summer Vacation برای کامپیوتر

بازی‌های ماجرایی و داستان محور بسیاری برای تجربه وجود دارند که هر کدام روایت جذاب و متفاوتی را برای سرگرم کردن مخاطب ارائه می‌دهند. این دسته از بازی‌ها که هم توسط استودیوهای بزرگ و هم استودیوهای کوچک و مستقل ساخته می‌شوند، سراسر ماجراجویی و تجربه‌های ناب دیجیتال هستند. بازی Shin Chan Me and the Professor on Summer Vacation از استودیو Neos Corporation یکی دیگر از همین عناوین مستقل و جذاب بوده که دنیایی کارتونی و سرگرم‌کننده را برای گشت و گذار در اختیار شما قرار خواهد داد.

داستان بازی در جزیره‌ای زیبا به اسم Assou جریان دارد که محل سکونت گونه‌های بسیاری از جانوران و حشرات بوده است. کاراکتر شما برای گذراندن تعطیلات به این جزیره خوش آب و هوا آمده اما در این داستان مرد عجیبی را ملاقات می‌کند که به او یک دوربین مرموز هدیه می‌دهد. با استفاده از این دوربین Shinnosuke می‌تواند لذت بیشتری از تعطیلات ببرد تا زمانی که در یکی از شب‌های آرام در جزیره، عکس موجود غول‌پیکری را در کنار همان مرد مرموز مشاهده می‌کند. این مرد که پروفسور Akuno نام دارد به‌زودی چیزهای مرموز بیشتری را به شما نشان خواهد داد.

گیم پلی بازی به گشت و گذار در محیط‌های زیبا، حل کردن معماها، غذا خوردن در کنار خانواده، ورزش صبحگاهی و بسیاری فعالیت‌های دیگر که در تعطیلات تابستانی انجام خواهید داد خلاصه می‌شود. گرافیک زیبا و ساده بازی در کنار طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها و ماجراجویی‌هایی که می‌توانید در جزیره انجام دهید، تجربه این بازی مستقل را برای شما قطعاً لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های My Time at Portia و Grow: Song of Evertree را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Shin Chan Me and the Professor on Summer Vacation برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 8.1 or higher
Processor: Intel(R) Core(TM) i3-3220
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 650
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Hiroshi has to go on a business trip to Kyushu, so now the entire Nohara family has decided to stay with an childhood friend of Misae’s in Assou, Kumamoto.
But when they arrive at Kumamoto Station on their way to Assou, they meet a strange man who offers them an even stranger camera on the condition that they’ll act as his witnesses…
With his new camera in hand, Shinnosuke can enjoy his summer vacation in the beautiful Assou fields and mountains to the fullest. The scenery is even crawling with creatures that he would never find in Kasukabe. And there are townspeople to help and new friends to make.
That said…don’t these kids look an awful lot like the ones he knows from home?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.