بازی Altas Fallen
سارا هابطی

بازی Atlas Fallen بهار 2023 منتشر خواهد شد

سارا هابطی 18 شهریور 1401 بدون دیدگاه
335 بازدید

براساس اطلاعات منتشر شده از ناشر بازی Atlas Fallen یعنی Focus Home Entertainment این عنوان با یک تاخیر جزئی روبرو شده و در بهار 2023 منتشر خواهد شد. بازی Atlas Fallen یک عنوان در سبک نقش آفرینی RPG بوده که در مراسم گیمزکام 2022 از آن رونمایی شد. این بازی هم اکنون توسط استودیو آلمانی Deck13 Interactive در دست توسعه است.

براساس آخرین اخبار بازی، تیم توسعه‌دهندگان عنوان Atlas Fallen به منظور ارائه بهتر و قوی‌تر آن را تا بهار سال 2023 به تاخیر انداختند که پیش از این براساس شایعات، قرار بود در اوایل سال 2023 عرضه شود. طرفداران بر این باورند که احتمالا این تاخیر می‌تواند به تیم Deck13 Interactive کمک کند تا بتوانند در زمان کافی به ساخت بازی بپردازند و آن را به پتانسیل مورد نظر برسانند. با این حال عنوان Atlas Fallen با تریلری که در کنفرانس Opening Night Live گیمزکام پخش شد، توانست با توجه و استقبال بسیاری از طرفداران مواجه شود.

زمان انتشار Atlas Fallen

عرضه بازی Atlas Fallen در بهار 2023

همچنین با توجه به اطلاعات به دست آمده از Focus Home Entertainment و گفته‌های خود سازندگان، بازی Atlas Fallen بیش‌تر با الهام‌گیری از عناوین هورایزن و گاد آف وار ساخته شده و سبک سوزلایک در این اثر جایگاهی نخواهد داشت.

خبرنگارانی که در مراسم گیمزکام 2022 توانستند تنها قسمت کوتاهی از این عنوان را تجربه کنند اذعان داشتند که بسیار با کیفیت‌تر و جذاب‌تر از تریلر منتشر شده بوده است و شما در بازی می‌توانید با پیدا کردن یک دستکش جادویی به کنترل کردن شن‌های اطلس بپردازید و از این قدرت بر علیه نیروهای شرور موجود در بازی استفاده کنید.

این خبرنگاران همچنین مدعی شدند که گیم پلی بازی از برجسته‌ترین قابلیت‌های این عنوان بوده و با الهام‌گیری از مکانیک گیم پلی بازی Monster Hunter، به نظر می‌رسد استودیو سازنده در مسیر درستی قدم برداشته است. در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با این بازی در دسترس نیست و باید منتظر خبرهای بیش‌تر در روزهای آینده باشیم. با این حال عنوان Atlas Fallen برای کنسول‌های نسل نهمی و پی سی در بهار 2023 منتشر خواهد شد.

منبع: wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.