State-of-Decay-3
سارا هابطی

State of Decay 3 با همکاری سازندگان Gears of War ساخته خواهد شد

سارا هابطی 14 شهریور 1401 بدون دیدگاه
248 بازدید

مت بوتی، در قسمت‌های اخیر پادکست Major Nelson اعلام کرد که توسعه‌دهندگان استودیو The Coalition، سازندگان دو نسخه قبلی سری بازی Gears of War با دانش و تخصصی که در موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 دارند، می‌توانند کمک بسیار بزرگی به ساخت بازی State of Decay 3 کنند و حال قرار بوده آن‌ها به کمک یکدیگر به ساخت این عنوان بپردازند و همچنین از اکثر مواردی که در سری بازی Gears of War وجود دارد، نهایت بهره را ببرند.

به گزارش پارسی گیم، در حال حاضر استودیو Undead Labs با این که به پشتیبانی از نسخه دوم این مجموعه ادامه می‌دهد و تا به امروز به روزرسانی‌های متعددی برای این عنوان عرضه کرده است، اما بخش بزرگی از توسعه‌دهندگان در حال کار روی عنوان State of Decay 3 هستند.‌ گزارش‌های پیشین از وضعیت نامناسب بازی State of Decay 3 خبر می‌داد و به نظر می‌رسد که استودیو The Coalition‌ به کمک آنها شتافته است.

ماه ژوئیه سال 2020 بود که عنوان State of Decay 3 به طرفداران معرفی شد و به نوعی توسعه آن کماکان ادامه دارد. با این که توسعه نسخه سوم سری بازی‌های State of Decay در سبک بقا است و پروسه تولید آن خیلی وقت است که شروع شده، جالب اینجاست که تمامی توسعه‌دهندگان این استودیو تحت حمایت دیگر استودیوهای ایکس باکس قرار دارند.

بازی State of Decay 3

ساخت State of Decay 3 با آنریل انجین 5

در ادامه مت بوتی در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت که شما به استودیو اندد لبز اشاره کردید؛ در حالی که باید بگوییم آن‌ها مشغول همکاری با استودیو کوالیشن واقع در ونکوور هستند تا از چند فناوری آنریل انجین 5 و برخی از موارد موجود در Gears of War برای توسعه‌ی عنوان State of Decay 3 استفاده کنند.

بازی State of Decay 3 قرار است در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شود و از آنجایی که دو سال از پروسه تولید آن می‌گذرد، باید در روزهای آینده منتظر اطلاعات جدیدتری از تاریخ عرضه و موارد دیگر باشیم.

منبع: wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.