دانلود بازی Queens Wish 2 The Tormentor برای PC
دانلود بازی Queens Wish 2 The Tormentor برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Queens Wish 2 The Tormentor برای PC

پارسی گیم 7 شهریور 1401 بدون دیدگاه
4,231 بازدید

دانلود بازی Queens Wish 2 The Tormentor برای کامپیوتر

بازی‌های نقش‌آفرینی را می‌توان به‌نوعی عمیق‌ترین و پرمحتواترین بازی‌ها در این صنعت دانست. این سبک از بازی‌ها به دلیل مکانیک‌های پیشرفته گیم پلی، عمق بالای ساخت شخصیت‌ها و روایت‌های داستانی جذاب از جمله ویژگی‌های بارز این سبک هستند. محبوبیت این سبک باعث شده تا تنوع بالایی از آن‌ها را از استودیوهای بزرگ و کوچک شاهد باشیم. بازی Queens Wish 2 The Tormentor از استودیو Spiderweb Software عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که شما را در نبردی بین بربرهای وحشی قرار می‌دهد تا با گشت و گذار و ماجراجویی در دنیای وسیعش لذت ببرید.

بازی کاملاً با طراحی‌های ساده و دوبعدی ساخته شده، اما از لحاظ عمق محتوا بسیار قوی ظاهر خواهد شد. شما در این بازی به عنوان فرزندان ملکه وارد ماجرا خواهید شد که به تازگی زندگی اشرافی‌اش از بین رفته است. مادر شما به‌سختی مریض است و برای پیدا کردن درمان باید عازم سرزمینی به اسم Rokaj شوید. در این میان وارد نبردی با نژاد بربرها شده و باید برای از دست نرفتن قلمرو نیز بجنگید.

از ویژگی‌های جذاب بازی می‌توان به گیم پلی و روایت داستانی چند بعدی‌اش اشاره کرد که باعث می‌شود انتخاب‌های شما در آن مؤثر واقع شود. مبارزات در بازی به شکل نوبتی و تاکتیکی طراحی شده و برای پیشروی باید به‌خوبی قابلیت‌های کاراکتر خود را بشناسید. بازی بیش از 60 مدل قابلیت مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. بزرگ بودن دنیای بازی، بیش از 100 مأموریت اصلی و فرعی با پاداش‌های مختلف از ویژگی‌های جذاب دیگر بازی است. وجود نژاد‌های معروف فانتزی مثل Orc و Elf نیز تجربه شما را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. در نهایت باید اشاره کرد که بازی بیش از 50 ساعت گیم پلی جذاب را به خوردتان خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Divinity Original sin 2 و Pillars of Eternity را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Queens Wish 2 The Tormentor برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Vista or Later
Processor: 1.2 GHZ
Memory: 250 MB RAM
Graphics: 256 MB VRAM
Storage: 400 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

You are a child of the dread Queen of the mighty empire of Haven. Alas, your life of happy luxury has been stripped from you. The Queen, your mother, is desperately ill, so you have been forced to travel to the savage Rokaj. It is a poor and brutal land of warriors, constantly prone to rebellion.
You find yourself in the middle of a vicious power struggle, between your masters back home and the raiders and assassins of the wilderness. A rebellion is brewing. If you can’t prove yourself and master the wild Ro, it will be a bloody disaster. Can you take control of your Empire’s lands? And what will you do with them once you have it?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.