age-of-empires-4
علیرضا نظری

بازی Age of Empires 4 به مدت یک هفته در استیم رایگان است

علیرضا نظری 3 شهریور 1401 بدون دیدگاه
559 بازدید

شاید باورش سخت باشد اما 25 سال از انتشار اولین نسخه بازی استراتژی Age of Empires می‌گذرد. استودیو Relic به مناسبت سالگرد افتتاحیه این بازی، اعلام کرده است که بازی Age of Empires 4 که جدیدترین نسخه از آن محسوب می‌شود به مدت یک هفته رایگان بر روی استیم قرار می‌گیرد. Age of Empires اولین بار در تاریخ 15 اکتبر 1997 منتشر شده و سازندگان به زودی تولد 25 سالگی آن را جشن می‌گیرند.

علاقه‌مندان به بازی Age of Empires 4 می‌توانند به راحتی با ورود به استیم و کلیک بر روی بازی مورد نظر و نصب آن به مدت یک هفته این بازی جذاب و دوست داشتنی را تجربه کنند. همچنین رایگان بودن بازی Age of Empires 4 تا 28 اوت ادامه خواهد داشت و پس از آن بازیکنان اگر قصد ادامه بازی را داشته باشند می‌توانند دو نسخه Standard و Deluxe editions را به صورت نیم بها خریداری کرده و مدت زمان بیشتری به انجام آن بپردازند.

بازی Age of Empires 4 رایگان

دانلود رایگان Age of Empires 4

لازم به ذکر است، یک بروزرسانی هم در ماه اکتبر برای Age of Empires 4 در نظر گرفته است که شامل نقشه‌ها، دستاوردها و مهارت‌های جدیدتر در کنار رویدادهای فصلی و سایر ویژگی‌ها می‌شود. در کنار آن، دو تمدن جدید به نام‌های مالی و عثمانی هم به بازی اضافه شده است. تمدن مالی یکی از ثروتمندترین کشورهای تجاری و منبع اقتصادی در بازی محسوب می‌شود. در حالی که تمدن عثمانی دارای ارتشی نخبه و حرفه‌ای و همچنین دارای بزرگ‌ترین سلاح بمباران و خازن باروت در بازی خواهد بود.

علاوه بر آن 8 تمدن مختلف دیگر در بازی حضور داشته که بازیکنان می‌توانند در نبردهای دریایی و بخش‌های چندنفره شرکت کرده و از آن لذت ببرند. در ادامه گفته شده است که در ماه سپتامبر یک بروزرسانی در رابطه با سیوها و محتواهای جدیدتر است که قبل از ماه اکتبر منتشر می‌شود و در دسترس بازیکنان قرار میگیرد.

سری بازی های Age of Empires از عناوین پرطرفدار سبک استراتژیک است که بازیکنان در آن نبردهای مختلفی از تمدن‌ها و ملت‌ها را با توجه به هویت آن‌ها تجربه می‌کنند. عنوان Age of Empires در اصل توسط استدیو Ensemble توسعه یافته و توسط شرکت Xbox Game منتشر شده است. تاکنون نسخه‌های مختلفی از این عنوان ارائه شده است که در مجموع 9 بازی از سری Age of Empires تا به امروز عرضه شده است. Age of Empires 4 جدیدترین نسخه از این سری محسوب می‌شود که در تاریخ 28 اکتبر 2021 به صورت انحصاری بر روی رایانه‌های شخصی منتشر شده است.

منبع: Pcgamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.