یحیی رحیمی

تاریخ انتشار New Tales from the Borderlands فاش شد

یحیی رحیمی 27 مرداد 1401 بدون دیدگاه
185 بازدید

بازی ماجراجویی داستانی شرکت گیرباکس طبق آخرین اخبار بازی در ماه اکتبر امسال عرضه خواهد شد. قیمت‌گذاری بازی New Tales from the Borderlands اطلاعات تازه‌ای در اختیار علاقه‌مندان قرار داد و در نهایت تاریخ عرضه بازی را فاش ساخت. طبق اطلاعات فاش‌شده توسط آمازون، دنباله بازی Tales from the Borderlands در تاریخ 21 اکتبر (29 مهر) برای کنسول‌های بازی پلی‌استیشن، ایکس باکس و سوییچ عرضه خواهد شد. انتشار بازی برای کامپیوتر فعلاً در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

طبق صفحه بازی در فروشگاه آمازون، تاریخ 29 مهر به‌عنوان زمان عرضه قطعی است و طرفداران باید خود را آماده دریافت بازی کنند. طبق اطلاعات موجود، بازی برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ایکس‌باکس سری، پلی استیشن 5 و سوییچ عرضه می‌شود. صحبتی از نسخه کامپیوتر به میان نیامده است و انتظار می‌رود که این نسخه نیز در همان تاریخ عرضه شود. طبق توضیحات محصول، طرفداران باید علیه گروهی از اربابان بی‌رحم در تجربه‌ای ماجراجویانه بجنگند.

تاریخ انتشار New Tales from the Borderlands

جزئیات جدید New Tales from the Borderlands

بازیکنان کنترل شخصیت‌های آنو، اکتاویو و فرن در بدترین روزهای عمرشان را قبول می‌کنند و باید به این سه «بازنده دوست‌داشتنی» کمک کنند تا دنیا را تغییر دهند و حتی آن را نجات دهند. دشمنان خطرناکی پیش روی ماجراجویان قرار می‌گیرند که روحیه‌ای کاپیتالیستی دارند و ارباب‌هایی بی‌رحم هستند که برای سودآوری دست به هر کاری می‌زنند؛ به‌خصوص که نابودی دنیا اهمیتی برای آن‌ها ندارد. شاهد بازگشت جنبه‌های جذاب این بازی دوست‌داشتنی هستیم و وقت آن است که تفنگ به دست بگیریم و علیه این اربابان طمع‌کار و مدیران شرکت‌های عظیم بجنگیم.

شرکت گیرباکس در ماه آوریل امسال از دنباله New Tales from the Borderlands رونمایی کرد که برای انتشار در سال 2022 آماده می‌شد. قرار بود که اطلاعات بیشتری در تابستان منتشر شود؛ اما این اتفاق رخ نداد. به نظر می‌رسد که کنفرانس گیمزکام امسال، فرصت مناسبی برای اعلام تاریخ عرضه و اطلاعات کامل در مورد شخصیت‌ها و داستان است. نسخه اول بازی که توسط استودیو Telltale Games ساخت شد، پنج قسمت داشت و روایتگر اتفاقات میان بازی‌های Borderlands 2 و Borderlands 3 بود. مکان بازی نیز سیاره پاندورا بود و این اثر داستانی توانست محبوبیت زیادی میان طرفداران این سری کسب کند.

گفتنی است شرکت Take-Two مالک 2K گیمز در گزارش مالی اخیر، میزان فروش سری بازی بردرلندز را 75 میلیون نسخه اعلام کرد. بازی Borderlands 2 پرفروش‌ترین شماره این سری به‌حساب می‌آید و شماره نیز به‌سرعت در حال شکستن رکوردهای مختلف است؛ تابه‌حال 15 میلیون نسخه از بازی سوم فروخته شده است. مالکیت شرکت گیرباکس در اختیار Embracer است و این استودیو سال گذشته با مبلغ 1.4 میلیارد دلار خریداری شد. منتظر انتشار نسخه جدید داستان‌هایی از بردرلندز در تاریخ 29‌ مهر باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.