GTA-6-DLC
یحیی رحیمی

بازی GTA 6 میزبان DLC داستانی و تک‌نفره خواهد بود

یحیی رحیمی 27 مرداد 1401 بدون دیدگاه
693 بازدید

بازار شایعات بازی GTA 6 همچنان گرم است و پس از آنکه از شخصیت اصلی بازی خبر دار شدیم، اطلاعاتی در مورد نحوه پشتیبانی پس از انتشار بازی پخش شده است. شرکت راک‌استار قرار است به روند انتشار DLC داستانی و آفلاین بازگردد و روندی مشابه GTA IV را ادامه دهد. این روند با انتشار بازی GTA V لغو شد و به‌جای مراحل تک‌نفره، مأموریت‌ها و رویدادهای داستانی در بخش آنلاین اضافه شد که اگرچه رایگان بودند، اما آن حس و حال قبل را نداشتند.

به گزارش پارسی گیم، Tez2 از جمله اینسایدرها و افراد نزدیک به GTA و Red Dead Redemption مطلب تازه‌ای در انجمن جی تی ای منتشر کرد. او به گزارش‌های مختلف در مورد بازی GTA 6 واکنش نشان داد که حکایت از گسترش نقشه بازی به‌مرور زمان دارد. این فرد می‌گوید که راک‌استار به همان فرمت سابق بازمی‌گردد و روندی را دنبال می‌کند که قبل از موفقیت جی تی ای آنلاین به آن دست پیدا کرده بود. به‌عبارتی‌دیگر، بسته الحاقی داستانی بخشی از محتوای پس از انتشار بازی جدید خواهد بود.

DLC بازی GTA 6

DLC تک‌ نفره GTA 6

طبق گفته این افشاگر، راک‌استار DLC تک نفره برای بازی GTA V نیز توسعه داده بود؛ اما توسعه‌دهنده پس از تمرکز روی بخش آنلاین، این برنامه‌ها را رها کرد. پشتیبانی از بخش آنلاین که میزبان صدها هزار نفر به‌صورت روزانه است، اهمیت بیشتری برای راک‌استار داشت. این روند در مورد جی تی ای 6 به حالت سابق باز می‌گردد و «شهرها و مأموریت‌ها» تازه‌ای در قالب DLC منتشر می‌شوند که برنامه‌ریزی برای آن‌ها قبل از انتشار بازی انجام خواهد شد.

Tez2 معتقد است که شهر اصلی GTA 6 با انتشار هر بسته الحاقی گسترش پیدا می‌کند؛ همان شیوه‌ای که هر آپدیت GTA Online عمل می‌کند. وی در ادامه افزود که اگر خوش‌شانس باشیم، تمامی بسته‌های الحاقی روی هم یک شهر کاملاً جدید پدید خواهند آورد و این شیوه‌ای است که در بازی جدید استفاده خواهد شد. شایعات پیشین به گسترش شهر اصلی همانند نقشه فورتنایت اشاره داشتند و اینکه هر بار، بخش تازه‌ای اضافه خواهد شد.

بازی GTA IV از این استراتژی بهره برد و چندین DLC داستانی با دنبال کردن زندگی شخصیت‌های متفاوت منتشر شد. راک‌استار در مورد شماره پنجم نظر دیگری داشت: «ما فکر نمی‌کردیم که ساخت اکسپنشن‌های تک‌نفره ممکن یا اصلاً موردنیاز باشد». این شرکت گفت که ممکن است شاهد بازگشت آن‌ها در پروژه‌های آینده باشیم. GTA V چنین محتوایی دریافت نکرد؛ اما آپدیت The Contract بخش آنلاین، حس و حال یک DLC داستانی را داشت.

را‌ک‌استار می‌گوید که تولید GTA VI به‌خوبی پیش می‌رود و شرکت تیک‌تو نیز اخیراً کیفیت بازی GTA 6 را ستود و گفت که این اثر استانداردهای تازه‌ای برای کل سرگرمی تعیین خواهد کرد. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.