دانلود بازی Lost in Play برای PC
دانلود بازی Lost in Play برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lost in Play برای PC

پارسی گیم 23 مرداد 1401 2 دیدگاه
3,612 بازدید

دانلود بازی Lost in Play برای کامپیوتر

دنیاهای فانتزی و کارتونی از جمله سوژه‌هایی هستند که هم در انیمیشن‌ها و هم در بازی‌های ویدیویی می‌توانند مخاطبان زیادی را جذب کنند. این دسته از بازی‌ها معمولاً در سبک‌های مختلفی طراحی شده و استودیوهای مستقل نیز در ساخت آن‌ها مهارت بالایی دارند. بازی Lost in Play از استودیو Happy Juice Games عنوانی معمایی با همین سوژه و سبک و سیاق است که در طول آن ماجراجویی‌های یک خواهر و برادر را در دنیایی فانتزی و مملو از معماهای جذاب تجربه خواهید کرد.

کاراکترهایی که در طول بازی همراهشان هستید، Toto و Gal نام دارند که به تازگی در دنیای وسیع بازی گم شده و باید مسیری برای پیدا کردن خانه پیدا کنند. در طول بازی با انواع پازل‌ها و معماها روبه‌رو خواهید شد و پس از عبور از هر کدام، چند قدم به پیدا کردن خانه نزدیک‌تر می‌شوید. بازی Lost in Play به گونه‌ای طراحی شده که تجربه آن مانند قدم زدن درون یک انیمیشن کارتونی باشد. در طول ماجراجویی‌های یک موجود شاخ‌دار شرور نیز شما را تعقیب می‌کند که دائم باید برای فرار از دستش راهی پیدا کنید.

بازی هیچ‌گونه دیالوگی نداشته و همه‌چیز با تصاویر زیبای دوبعدی و رنگارنگ روایت می‌شود. کنترل‌های بازی ساده طراحی شده تا تمامی طیف‌های سنی بتوانند از تجربه آن لذت ببرند. در طول مراحل، انواع و اقسام ماجراجویی‌ها را تجربه می‌کنید، از بیرون کشیدن یک شمشیر به کمک قورباغه‌ها گرفته تا ساختن یک اژدها، تعلیم یک گوسفند برای پرواز کردن و… بیش از 30 مدل معما و پازل برای حل کردن در طول مراحل، انتظارتان را خواهد کشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Unpacking را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lost in Play برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: i3 7100 or better
Memory: 4 GB RAM
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: i5 or better
Memory: 8 GB RAM
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Help a brother and sister on an uplifting epic adventure to find their way home. Escaping a horned beast and meeting quirky goblins are just part of the journey!
Lost in Play is a journey through childhood imagination with thoughtfully crafted puzzles and colorful characters. Play as a brother and sister duo on an adventure to find their way back home. Between reality and fantasy, the siblings explore the enchanted forest of a horned beast, start a rebellion in a goblin village, and help a team of frogs free a sword from a stone.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    سپیده بانو

    مهمان

    میشه در همین سبک و نمیدونم چطور بگم همین شکلی بازی دیگه ای رو هم میشناسید که معرفی کنید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    نازنین

    مهمان

    بازی جالبیه ساده است ولی بامزه و قشنگه

    پاسخ دهید