بازی Far Cry 6
یحیی رحیمی

دانلود Far Cry 6 برای کامپیوتر و کنسول تا 16 مرداد رایگان شد

یحیی رحیمی 13 مرداد 1401 3 دیدگاه
1,929 بازدید

شرکت یوبی سافت فرصت بی‌نظیری در اختیار علاقه‌مندان به مجموعه بازی فارکرای پیش آورده و می‌توان بازی اصلی به همراه مراحل اضافی و محتوای الحاقی را به مدت سه روز به‌صورت رایگان تجربه کرد. دانلود رایگان Far Cry 6 برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی تا روز شانزدهم مرداد فعال است و پس از طی این مدت نیز امکان خرید بازی با 60 درصد تخفیف وجود دارد. گفتنی است این بازی برای همیشه به اکانت شما اضافه نمی‌شود.

یوبی سافت در ادامه روند آخر هفته‌های رایگان، تصمیم گرفته تا بازی Far Cry 6 را به مدت چند روز رایگان کند. تمامی بازی‌کنان کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس می‌توانند با مراجعه به فروشگاه رسمی، گزینه دانلود را انتخاب کنند و فایل‌های اصلی را بارگیری کنند. بازیکنان پلی استیشن می‌توانند به پیش دانلود بازی بپردازند و با فعال شدن بازی، ماجراجویی در جزیره یاران را شروع کنند. کاربران ایکس باکس امکان پیش دانلود را ندارند و با فعال شدن زمان دانلود رایگان باید به بارگیری بازی بپردازند.

علاقه‌مندان در صورتی که از بازی خوششان آمد، می‌توانند با تخفیف 60 درصد به خرید آن بپردازند. پیشرفت و فعالیت‌های انجام‌شده پس از خرید بازی به نسخه اصلی منتقل می‌شود و در نتیجه زمانی که صرف این بازی می‌کنید، هدر نخواهد رفت. برای دانلود بازی Far Cry 6 به‌صورت رایگان باید به پلتفرم Ubisoft Connect سر بزنید یا اینکه محتوا را از اپیک گیمز استور دانلود کنید. گفتنی است بازی از ساعت 20:30 امروز فعال می‌شود؛ اما می‌توانید زودتر دست به کار شوید و فرایند پیش دانلود را شروع کنید.

Far Cry 6 رایگان

تجربه رایگان Far Cry 6

این زمان برای کاربران ایکس باکس و پلی استیشن نیز ثابت است و تنها این نکته را در نظر بگیرید که بازی امشب فعال می‌شود و همچنین تا پایان روز شانزده مرداد برای تجربه آن فرصت دارید. پس از اتمام این مدت باید بازی را بخرید و البته تخفیف مناسبی نیز برای شما در نظر گرفته شده است. فرصت رایگان از طریق استیم ارائه نمی‌شود؛ اما کاربران پلی استیشن و ایکس باکس می‌توانند از فروشگاه سونی و مایکروسافت به خرید بازی بپردازند.

بازی‌کنان علاوه بر محتوای اصلی، امکان تجربه DLCهای مختلف از جمله رامبو و دنی ترهو را خواهند داشت. تمام کردن بازی Far Cr 6 حدود 60 ساعت طول می‌کشد. البته این زمان بسته به سبک بازی شما متفاوت است و می‌توانید داستان را 30 ساعته تمام کنید و سپس به محتوای فرعی بپردازید. به‌عبارتی دیگر، سه‌روزه نیز می‌توانید بازی را تمام کنید؛ اما باید تمام روز را صرف آن کنید. یوبی سافت می‌گوید که فارکرای 6 می‌توانید آخر هفته مناسبی برای شما بیافریند.

بازی Far Cry 6 ادامه‌دهنده روند قبلی این سری است که موردانتقاد قرار گرفت. هدف اصلی قهرمان بازی، نجات دادن مردم و کشاندن کشور به سمت یک جنگ داخلی است تا رژیم فعلی از بین رود. امکان تجربه بازی به‌صورت کوآپ همراه دوستان نیز وجود دارد. برای دانلود رایگان Far Cry 6 به یوبی‌سافت و اپیک گیمز استور سر بزنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    سلام…خداشاهده دروغ بود…من دانلود کردم همون روز ولی وقتی وارد بازی شدم گزینه نیو گیم قفل بود و حتی با اینکه به یوبیسافت کانکت بودم و اکانت یوبیسافتم هم فعال بود ولی بازم وارد بازی نمیشد…من نود گیگ دانلود کردم…اخرشم هیچ

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سیدرسول جوادی

    مهمان

    سلام این بازی دانلود کنیم بعد 3 روز باید پول پرداخت کنیم؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به سیدرسول جوادی

      نویسنده

      بله بعد تمام شدن فرصت فعلی می‌تونید بازی رو با 60 درصد تخفیف بخرید