دانلود بازی Sweet Transit برای PC
دانلود بازی Sweet Transit برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sweet Transit برای PC

پارسی گیم 14 مرداد 1401 بدون دیدگاه
3,328 بازدید

دانلود بازی Sweet Transit برای کامپیوتر

قطارها هیولاهای فلزی و شکوهمندی هستند که از مهم‌ترین دستاوردهای انسان‌ها در زمینه حمل و نقل محسوب می‌شوند. با این حال چیزی که خیلی‌ها در اشاره به قطار، فراموش می‌کنند، نقش مهم خطوط راه آهن و درست کار کردنشان برای حرکت قطارها است. بازی‌های ویدیویی زیادی ساخته شده‌اند که شما را در نقش راننده قطار یا شبیه ساز قطار سواری قرار می‌دهند، با این حال کمتر عنوانی سعی کرده تا ما را در نقش سازنده راه آهن بگذارد. خب بازی Sweet Transit آمده تا این موضوع را تغییر دهد.

Sweet Transit به دست استودیوی مستقل Ernestas Norvaišas ساخته شده است. ما با یک بازی شبیه ساز بزرگ شهرسازی روبرو هستیم که قرار است شما را تبدیل به پادشاه خطوط راه آهنگ و سیستم حمل و نقل دنیا تبدیل کند. کنترل کامل شهر در اختیارتان قرار دارد تا به هر شکلی می‌خواهید قطارها را در آن حرکت داده و تجارت را رونق ببخشید. همه چیز از یک انبار کوچک آغاز می‌شود و سپس باید مسیر خود را گسترش داده و از شهری کوچک، به یک جامعه عظیم و خیره کننده دست پیدا کنید.

Sweet Transit یک بازی کنترل قطار ساده نیست. شما باید ذهن اقتصادی و استراتژیکی خوبی هم داشته باشید تا بتوانید از مدیریت خطوط راه آهن، تجارتی درست کرده و شهر را رونق ببخشید. بدون شک Sweet Transit بهترین شبیه سازی است که در رابطه با این موضوع ساخته شده است. گرافیک بازی زیبا و مناسب برای چیزی است که سازندگان در حال ارائه هستند. صدها ساعت گیم پلی کند و پیچیده درون این بازی قرار دارد که اگر از علاقه‌مندان به این دسته آثار باشید، قطعاً برایتان جذاب خواهد بود.

بازی Sweet Transit عنوانی در سبک شبیه ساز شهرسازی و مدیریت خطوط راه آهن است. شما باید با ایده‌های خلاقانه خود، به درستی مسیر راه آهن را تشکیل داده تا قطارها بتوانند محموله‌های تجاری را جابه‌جا کنند. اگر بازی‌های این سبکی برایتان جذابیت دارد، پس همین حالا به دانلود و تجربه اثر زیبای Sweet Transit بپردازید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Train Sim World و Railway Empire Down Under را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Sweet Transit برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Core i3-540, 3.07 GHz or AMD FX-4350, 4.2 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GT, 512 MB or AMD Radeon HD 6670, 1 GB
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Low 720p @ 60 FPS+

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Core i5-3470, 3.2 GHz or AMD Ryzen 3 1200, 3.1 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB or AMD Radeon HD 7850, 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: High 1080p @ 60 FPS+

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Sweet Transit is a unique city builder where the railway is king and trains are the sole means of expansion and transportation. Create intricate production lines and grow humble villages into thriving metropolises while moving through prime eras such as the introduction of steam power and the invention of the combustion engine. Become a pioneer of industry and work to keep your citizens happy through the interconnected world of the railway.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.