دانلود بازی Hidden Through Time برای PC
دانلود بازی Hidden Through Time برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hidden Through Time برای PC

پارسی گیم 11 مرداد 1401 بدون دیدگاه
1,740 بازدید

دانلود بازی Hidden Through Time برای کامپیوتر

بازی‌های معمایی گاهی می‌توانند به ساده‌ترین شکل ممکن بازیکن را سرگرم کنند و لحظات لذت بخشی را به آن‌ها هدیه دهند. این دسته از بازی‌ها با گیم پلی ساده و قابل‌درک برای طیف گسترده‌تری از مخاطبان در دسترس هستند. بازی Hidden Through Time از استودیو Rogueside عنوانی جذاب با همین سبک و سیاق معمایی است که در آن باید با دقت به تصاویر مختلف نگاه کرده و آیتم‌ها و شیء‌های ویژه و مخفی را پیدا کنید.

بازی با سبک Point & Click طراحی شده و شما باید استفاده از راهنمایی‌ها و سرنخ‌ها، آیتم‌های مهم و اصلی که در صحنه پنهان شده‌اند را پیدا می‌کنید. در هر مرحله باید حداقل تعداد مشخصی آیتم و شیء را پیدا کرده تا بتوانید به مرحله بعد راه پیدا کنید. ساده بودن گیم پلی بازی و از طرفی تنوع بالای اشیاء و محیط‌های زیبای هر مرحله از نکات جذاب و قابل توجه بازی Hidden Through Time است. شما دائم باید دقت کافی به خرج دهید تا اشیاء مهم مخفی را از میان هزاران شیء پیدا کنید.

به جز بخش اصلی بازی، قسمتی برای طراحی مراحل وجود دارد که در آن خودتان می‌توانید نقشه‌ها و مراحل را طراحی کنید، اشیاء را بچینید و سپس مرحله دلخواه طراحی شده توسط خودتان را تجربه کنید. امکان به اشتراک گذاشتن ساخته‌های شما با سایر بازیکنان نیز وجود دارد و همچنین می‌توانید مراحل مختلف طرحی شده توسط افراد دیگر را نیز تجربه کنید. در مجموع با یک عنوان ساده و معمایی رو به رو هستید که می‌تواند ساعت‌های کوتاهی شما را سرگرم کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Unpacking و Dorfromantik را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hidden Through Time برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later
Processor: Requires a 64-bit processor and operating system
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GT 430 (1024 MB) / Radeon HD 5570 (1024 MB)
DirectX: Version 9.0
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Hidden Through Time is a game of hide and seek with objects scattered throughout the wonderful history of our world. Use cryptic hints to discover every secret as you explore the colourful hand drawn levels.
Find enough objects to advance to the next stage, and make your way through all four great ages.
CREATE YOUR OWN WORLD
Still desire more or wish to unleash your creativity? Our map editor is available to anyone, allowing you to create your very own levels and share them on our cloud! Here you can also discover, play and rate levels made by other creators from all around the world! So join Clicky on his wondrous adventure in Hidden Through Time!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.