بازی Goat Simulator 3
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار Goat Simulator 3 برای کامپیوتر و کنسول اعلام شد

یحیی رحیمی 7 مرداد 1401 بدون دیدگاه
838 بازدید

تازه‌ترین بازی سری Goat Simulator روز هفدهم نوامبر (26 آبان) برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوتر از راه خواهد رسید. توسعه‌دهنده در کنار اعلام تاریخ انتشار Goat Simulator 3 از دلایل انتخاب اسم بازی صحبت کرد و اینکه چرا از عدد 3 استفاده شده است و این در حالی است که بازی دوم ساخته نشد.

به گزارش پارسی گیم، تولیدکننده ارشد استودیو Coffee Stain در پست جدیدی که در وب‌سایت پلی استیشن منتشر شد؛ دلیل انتخاب Goat Simulator 3 به‌عنوان اسم بازی جدید را اعلام کرد. نیکات علی با اشاره به سردرگمی طرفداران نسبت به انتخاب شماره 3 گفت که او نتوانسته دلیل واقعی این امر را پیدا کند و اینکه اعضای استودیو Coffee Stain North که خالقان این اثر هستند؛ تمایلی برای اعلام دلیل نداشته‌اند؛ اما او به شوخی دلایلی را برشمرده که با فضای کمدی بازی همخوانی دارد.

اعضای استودیو هرکدام دلیلی برای انتخاب شماره سه مطرح کرده‌اند. برای نمونه سینماتوگرافر می‌گوید که سه بز روی جلد بازی قرار دارند و در نتیجه باید اسم بازی Goat Simulator 3 باشد. دیگری به شوخی گفته که مگر ما نسخه دوم را نساختیم؟ یکی از تولیدکنندگان می‌گوید که زمان زیادی از ساخت اولین بازی گذشته و در نتیجه اعلام بازی به‌عنوان شماره دوم نمی‌توانست اوج پیشرفت آن‌ها در زمینه شبیه‌سازی را برساند.

کالکتور ادیشن Goat Simulator 3

ادیشن‌های Goat Simulator 3 

طراح بازی می‌گوید که هیچ‌کس از دنباله خوشش نمی‌آید. یکی از نظرات جالب توسط کارگردان اصلی مطرح شده و او گفته است که متأسفانه اسم God of War Ragnarok استفاده شده و به همین دلیل آن‌ها اسم بازی را Goat Simulator 3 گذاشته‌اند. طراح صدای بازی با اشاره به‌عنوان کالاف دیوتی می‌گوید :« اعداد میسون، آن‌ها چه معنی دارند؟». به‌هرحال دلایل استودیو نیز همانند بازی بی‌معنی و ابزورد است و به نظر می‌رسد که استودیو می‌خواسته روند ابزورد را حتی در عنوان بازی نیز ادامه دهد.

گفتی است شبیه ساز بز 3 قرار است در نسخه‌های مختلفی منتشر می‌شود. نسخه استاندارد که تنها شامل دیسک بازی است و نسخه دیجیتال نیز تعدادی آیتم‌های ویژه را ارائه می‌کند. در نهایت اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید کالکتور ادیشن بازی را تهیه کنید که شامل یک عروسک به همراه پست کارت‌ها و استیل‌بوک مخصوص بازی است. این نسخه تنها در اروپا و آسیا فروخته می‌شود و قیمت آن مشخص نیست. این اولین کالکتور ادیشن است که برای بازی Goat Simulator معرفی می‌شود.

همان‌طور که در ابتدا خواندید؛ تاریخ انتشار Goat Simulator 3 برای روز 26 آبان زمان‌بندی شده است. این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و کامپیوتر منتشر می‌شود و شامل ویژگی‌هایی مانند کوآپ و قابلیت شخصی‌سازی است. استودیو همچنین تصاویری جدید از بازی منتشر کرد که می‌توانید در بالا مشاهده کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.