دانلود بازی Yurukill The Calumniation Games برای PC
دانلود بازی Yurukill The Calumniation Games برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Yurukill The Calumniation Games برای PC

پارسی گیم 23 تیر 1401 بدون دیدگاه
2,107 بازدید

دانلود بازی Yurukill The Calumniation Games برای کامپیوتر

بازی‌های داستان محور و ماجرایی از آن دسته بازی‌هایی هستند که می‌توانند طیف گسترده‌ای از بازیکنان را به سمت خود جذب کنند. بسیاری از استودیوهای مستقل و کوچک‌تر در ساخت چنین بازی‌هایی بیشتر فعال هستند زیرا تمرکز بالاتری را می‌توانند روی عناصر داستانی بگذارند تا گیم پلی و گرافیک. بازی Yurukill The Calumniation Games از استودیو IzanagiGames عنوانی جذاب و انیمه شکل با همین خصوصیات است که تلفیقی از معماها، ماجراجویی‌ها و روایت داستانی جذاب را به خوردتان خواهد داد.

داستان بازی در سرزمینی به اسم Yurukill Land جریان دارد که ماجراهای یک سری زندانی محکوم را روایت خواهد کرد. در این ماجراها، اگر زندانی‌ها بتوانند در یک سری چالش با نام‌های Yurukill Games شرکت کرده و پیروز شوند، محکومیت آن‌ها بخشیده خواهد شد اما این چالش‌ها بسیار سخت و نیازمند دقت و مهارت بالا خواهد بود. آیا می‌توانید در کنار کاراکترهای دوست‌داشتنی بازی این چالش‌ها را پشت سر بگذارید؟

گیم پلی بازی تلفیقی از چند مینی گیم و همچنین حل کردن معماها و پیدا کردن سرنخ با مکانیک Point & Click است. این موضوع باعث می‌شود تجربه کامل و متنوعی از گیم پلی را در بازی Yurukill The Calumniation Games به خورد خود دهید. گاهی باید سوار بر جت جنگنده شده و با سرعت زیادی دشمنان را نابود کنید (که یکی از اصلی‌ترین بخش‌های گیم پلی بازی است)، گاهی در یک آپارتمان در حال سوختن به‌سرعت دنبال اشیاء ارزشمند بگردید و گاهی هم دیالوگ‌های مختلفی را با افراد انتخاب کنید. هر چه در بازی بیشتر پیش بروید، پیچیدگی داستان و سطح چالش‌های آن نیز بیشتر خواهد شد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی AI The Somnium Files nirvanA Initiative را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Yurukill The Calumniation Games برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: Intel® Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 11 or later
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Pardon or kill. Let the madness begin. At the edge of despair, lurks the unsettling past, and an unspeakable truth! What secrets are hidden in the twisted attractions of the secluded amusement park, Yurukill Land? Who will emerge victorious from its cruel, fiendish games?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.