تولید بازی The Last of Us Part 1 لست اف اس
محمد صادق شجاعی

تولید بازی The Last of Us Part 1 تحت فشار کاری نبوده است

محمد صادق شجاعی 21 تیر 1401 بدون دیدگاه
126 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، پس از آن که استودیو Naughty Dog به واسطه پستی در شبکه اجتماعی توییتر از پایان مراحل ساخت بازی لست اف اس پارت 1 خبر داد، یکی از اعضای این استودیو با انتشار یک توییت اعلام کرد که در روند تولید بازی The Last of Us Part 1 هیچ‌گونه کرانچ و فشار کاری وجود نداشته است.

به مناسبت اتمام مراحل ساخت نسخه ریمیک بازی The Last of Us و به اصطلاح گلد شدن این اثر مورد انتظار، انتونی واکارو که در تیم ساخت بازی مذکور به عنوان طراح ارشد محیط حضور داشته، توضیحاتی در مورد پروسه تولید ارائه کرده است. بر اساس گفته‌های وی، در طول 13 سال کار حرفه‌ای در چندین استودیو، بازی لست اف اس پارت 1 اولین اثری است که تولید آن بدون هیچ‌گونه فشار کاری و کرانچ به پایان رسیده است.

انتونی واکارو در ادامه توییت خود نوشته است: «برای دستیابی به کیفیتی در حد و اندازه‌های بازی The Last of Us Part 2 کارهای زیادی باید انجام می‌شد. اما ما به تغییرات بزرگی که به منظور حفظ سلامت کارکنان در استودیو انجام شده، افتخار می‌کنیم».

تولید بازی The Last of Us Part 1 لست اف اس

بازی‌های بسیاری تحت کرانچ ساخته شده‌اند

در صنعت بازی‌های ویدیویی که کرانچ امری مرسوم است، استودیو ناتی داگ همواره به دلیل قرار دادن کارکنان خود تحت فشار کاری در ماه‌های منتهی به انتشار شناخته می‌شود. در سال‌های اخیر بسیاری از اعضای این استودیو از شرایط کاری نامناسب گفته‌اند و حتی گزارشی منتشر شد که وضعیت نامطلوب این استودیو را نشان می‌داد. Naughty Dog تنها استودیویی نیست که کارکنان خود را تحت فشار کاری قرار می‌دهد و بسیاری از شرکت‌ها و استودیو‌های بزرگ صنعت ویدیو گیم در طول تاریخ خود بارها این عمل را انجام داده‌اند.

نظر شما در مورد شرایط تولید بازی The Last of Us Part 1 چیست؟ به نظر شما نبود فشار کاری و کرانچ در پروسه ساخت بازی لست اف اس پارت 1 به بهبود شرایط کارکنان دیگر استودیو‌ها و شرکت‌ها منجر خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.