دانلود بازی Grindstone برای PC
دانلود بازی Grindstone برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Grindstone برای PC

پارسی گیم 20 تیر 1401 1 دیدگاه
1,859 بازدید

دانلود بازی Grindstone برای کامپیوتر

زمانی که بحث بازی‌های پازل به میان بیاید، خیلی‌ها قطعاً به فکر آثاری میفتند که خسته کننده و غیر جذاب است. البته این موضوع کاملاً هم اشتباه نبوده و خیلی از بازی‌های پازل به دلیل گیم پلی سخت و فکری خود، نمی‌توانند برای هر گیمری سرگرم کننده باشند. با این حال آثاری هم در این میان وجود دارند که یک قدم از یک پازل تکراری فراتر رفته و روح تازه‌ای به این ژانر مرده تزریق می‌کنند. یکی از این بازی‌ها Grindstone نام دارد که به دست استودیوی مستقل Capybara Games ساخته و منتشر شده است. این بازی به واسطه المان‌های شاد و البته دیوانه‌وارش، می‌تواند یکی از بهترین پازل‌های چند سال اخیر باشد.

در جریان گیم پلی Grindstone شما در نقش یک معدنچی قرار می‌گیرید که وظیفه استخراج سنگ‌های قیمتی را بر عهده دارد. با این حال کار قهرمان ما به این سادگی‌ها نیز نبوده و در معادن عمیق بازی کلی هیولا و موجود ترسناک منتظر معدنچی‌های بی دفاع هستند. این مسیر تاریک و سخت پر از پازل‌ها و مراحل متنوع بوده که می‌توانند شما را برای ساعت‌ها درگیر و مشغول نگه دارند. 250 مرحله گوناگون در بازی Grindstone انتظار گیمرها را می‌کشند. پس به شخصیت اصلی بازی کمک کنید تا به اندازه کافی سنگ قیمتی جمع کرده تا بتواند خانواده خود را به تعطیلاتی آرامش بخش به دور از دیوانگی‌های شهر خود ببرد.

بامزگی چیزی است که در Grindstone حرف اول را میزند و دلیلی است که این بازی با سایر آثار هم سبک خود کاملاً متفاوت است. طراحی شخصیت‌های این اثر به شدت دوست داشتنی بوده و به هیچ وجه چشمانتان را خسته نمی‌کند. همچنین گرافیک کارتونی آن شما را به یاد بازی‌هایی مانند Cuphead خواهد انداخت. پازل‌های درون این بازی از انواع درجه سختی‌های مختلف برخوردار بوده و می‌توانند هر مدل گیمری را به سوی خود جذب کنند. در نهایت باید درباره بازی Grindstone گفت که با یک اثر خاص و متفاوت در سبک پازل روبرو هستیم که اگر ذره‌ای به این مدل آثار علاقه دارید، تجربه آن به شدت ضروری است.

بازی Grindstone عنوانی در سبک پازل و معمایی است. این بازی شما را در نقش معدنچی کوچکی قرار می‌دهد که باید با جمع کردن سنگ‌های قیمتی، خانواده خود را به تعطیلات ببرد. چالش‌های زیادی در این مسیر وجود دارد که یکی از جذاب‌ترین بازی‌های پازل را تشکیل داده است. پس تجربه این اثر سرگرم کننده را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Tangle Tower را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Grindstone برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+ (64 bits)
Processor: X64 Dual Core CPU 2+ GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Integrated GPU with 2+ GB Shared Graphics Memory
Storage: 1200 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+ (64 bits)
Processor: X64 Dual Core CPU 2+ GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Discrete GPU with 2GB VRAM
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A Puzzle Game where Epic Adventures are your 9-to-5.
Grindstone Mountain is overrun with vicious Creeps! Part color-matching, part monster-slaying ridiculousness, in Grindstone it’s your job to mine grindstones from the Creeps that lurk on the mountain. Slay your way up the treacherous peak by completing over 250 levels of intricate puzzles and hazards, besting bosses and exploring a variety of weird and wonderful locations along the way.
More Ways to Slay!
As your tackle the challenges of Grindstone Mountain, you’ll also discover long-lost blueprints to craft powerful new gear, unlock a challenging boss-rush mode, try your luck at the wheel of fortune in a creepy carnival, and have the chance to prove your prowess on the leaderboards of three daily modes.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    فرشاد

    مهمان

    سلام . مراحل بازی ذخیره نمیشه بعد از خارج شدن از بازی از مرحله یک میاد

    پاسخ دهید