ریمیک بازی Lollipop Chainsaw لالیپاپ چینسا
محمد صادق شجاعی

ریمیک بازی Lollipop Chainsaw معرفی شد

محمد صادق شجاعی 15 تیر 1401 2 دیدگاه
1,417 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، پس از گذشت حدود 10 سال از انتشار بازی Lollipop Chainsaw (لالیپاپ چینسا)، شرکت Dragami Games اقدام به معرفی نسخه ریمیک این اثر کرد.

چند هفته پیش، مدیرعامل سابق شرکت Kadokawa Games یعنی یوشیمی یاسودا، در قالب انتشار یک توییت به بازگشت بازی Lollipop Chainsaw اشاره کرد. او در توییت خود نوشت: «بازی لالیپاپ چینسا در قالب شرکت Dragami Games باز‌می‌گردد. لطفا منتظر خبر‌هایی از این اثر باشید». اکنون می‌دانیم که منظور یوشیمی یاسودا از اخبار جدید چیست. شرکت مذکور در اقدامی نسخه ریمیک بازی Lollipop Chainsaw را برای انتشار در سال 2023 معرفی کرده است.

این اثر کالت در سال 2012 روی کنسول‌های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد. اکنون که تنها چند روز تا سالگرد 10 سالگی بازی Lollipop Chainsaw باقی مانده، بهترین زمان برای معرفی ریمیک آن محسوب می‌شود. یوشیمی یاسودا اوایل سال جاری شرکت Kadokawa Games را ترک و شرکت Dragami Games را تاسیس کرد. وی اعلام کرده است که مالکیت معنوی بازی لالیپاپ چینسا را از کادوکاوا گیمز خریداری کرده و قصد ساخت نسخه ریمیک آن را دارد.

یوشیمی یاسودا در مورد دلایل ساخت ریمیک بازی Lollipop Chainsaw گفته است: «متاسفانه عوامل مختلفی باعث شده است که طرفداران دیگر نتوانند بازی لالیپاپ چینسا را تجربه کنند و مدتی است که بازیکنان روی کنسول‌های نسل فعلی به آن دسترسی ندارند. بازی Lollipop Chainsaw برای ما سازندگان آن ارزش زیادی دارد و نمی‌خواستیم این اثر را در شرایط بلا‌تکلیفی رها کنیم».

ریمیک بازی Lollipop Chainsaw لالیپاپ چینسا

Lollipop Chainsaw دارای طنز قابل‌توجهی است

با این وجود که باز‌سازی مدرن بازی لالیپاپ چینسا در حال ساخت است، اما این بازی دقیقا به همان شکلی نخواهد بود که طرفداران قدیمی به یاد دارند. به جز چند آهنگ دارای لایسنس، ریمیک بازی Lollipop Chainsaw دارای موسیقی متن جدیدی خواهد بود. اثر مذکور به واسطه جلوه‌های بصری خاص خود شناخته می‌شود، اما شرکت Dragami Games قصد دارد از گرافیک واقع‌گرایانه‌ای استفاده کند.

بازی Lollipop Chainsaw توسط استودیو Grasshopper Manufacture، سازنده بازی killer7 و سری No More Heroes، ساخته شده است. گویچی سودا معروف به سودا 51، کارگردانی بازی لالیپاپ چینسا را بر عهده داشته و جیمز گان، کارگردان فیلم‌های Guardians of the Galaxy و The Suicide Squad، به عنوان نویسنده آن شناخته می‌شود. با این وجود که بازی Lollipop Chainsaw نمرات 67 (پلی استیشن 3) و 70 (ایکس باکس 360) را به دست آورده، اما با استقبال بازیکنان رو‌به‌رو شده و بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.

بازی لالیپاپ چینسا شما را در قالب تشویق‌کننده‌ای به نام جولیت استارلینگ (با صداپیشگی تارا استرانگ) قرار می‌دهد که تلاش می‌کند مدرسه خود را از شر زامبی‌ها خلاص کند. این اثر به لطف نقاط قوت متعدد از جمله شوخ طبعی بیش از اندازه، توانسته محبوبیت قابل‌توجهی در بین بازیکنان به دست بیاورد.

نظر شما در مورد ساخت نسخه ریمیک بازی Lollipop Chainsaw چیست؟ آیا از این امر استقبال می‌کنید؟ تا‌کنون نسخه اصلی این اثر را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    mj

    مهمان

    اره منم دلم خواستش?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Melina

    مهمان

    این بازیه کی منتشر میشه من خیلی دلم خواست

    پاسخ دهید