سودا 51
محمد صادق شجاعی

یک بازی اقتباسی از دنیای مارول توسط سودا 51 ساخته خواهد شد

محمد صادق شجاعی 4 بهمن 1400 بدون دیدگاه
294 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، رئیس استودیو Grasshopper Manufacture یعنی گویچی سودا (ملقب به سودا 51) اعلام کرده در حال مذاکره با شرکت Marvel برای ساخت یک بازی ویدیویی است.

استودیو گراسهاپر، یکی از فعالان برجسته صنعت ویدیو گیم در کشور ژاپن است که در سال 1988 توسط گویچی سودا، ملقب به سودا 51 تاسیس شد. علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن ماجراجویی، استودیو مذکور را بیشتر به واسطه ساخت بازی killer7 و سری No More Heroes می‌شناسند. حال سودا 51 فاش کرده است که با همکاری شرکت مارول به دنبال ساخت یک اثر اقتباسی از دنیای مارول است. این بازی احتمالا در کنار سه IP جدیدی که استودیو Grasshopper Manufacture قصد دارد در سال آینده منتشر کند، ساخته خواهد شد.

گویچی سودا از مدت‌ها پیش در‌صدد ساخت یک بازی با محوریت کاراکتر‌های شرکت Marvel است. او برای اولین بار در مصاحبه‌ای در ماه اوت از این علاقه‌اش صحبت کرد. همچنین سودا 51 از Shatterstar ، Deadpool و Quicksilver به عنوان شخصیت‌های محبوبش نام برده است. گویچی سودا در مصاحبه جدید با رسانه Automaton به صحبت در مورد مذاکرات استودیو گراسهاپر با مارول «به منظور بررسی امکان همکاری برای ساخت یک بازی» پرداخته است.

سودا 51 در این باره گفت: «از این به بعد می‌خواهیم سه IP جدید خلق و آن‌ها را یکی یکی منتشر کنیم. با این حال این را هم گفته‌ایم که به ساخت IPهایی بر اساس آثار اورجینال محبوب، علاقه‌مند هستیم. به نظر من تحقق این امر به مذاکراتی که با شرکت Marvel Studios داریم، بستگی دارد. اگر شرکت مارول ایده خوبی ارائه کند، ما در مورد ساخت آن تصمیم می‌گیریم».

گویچی سودا در ادامه مصاحبه‌اش با Automaton گفته است: «ما جلساتی با مارول داشته‌ایم و در مورد امکان همکاری صحبت کرده‌ایم. امیدوار هستیم که قدرت بازی‌های ویدیویی به تقویت فرصت‌های همکاری کمک کند».

سودا 51

سودا 51 پروژه‌های در حال ساخت متعددی دارد

علاوه بر این، استودیو Grasshopper Manufacture در طی 10 سال آینده سه IP جدید خلق می‌کند. هر یک از این آثار با فاصله زمانی و «یک به یک» منتشر خواهند شد. بازی No More Heroes 3، تازه‌ترین اثر استودیو گراسهاپرز و سودا 51 محسوب می‌شود. این بازی در سال گذشته در دسترس دارندگان کنسول نینتندو سوییچ منتشر و با استقبال بازیکنان همراه شد.

نظر شما در مورد ساخت بازی اقتباسی از دنیای مارول توسط گویچی سودا چیست؟ آیا تا‌کنون بازی‌های استودیو Grasshopper Manufacture و سودا 51 را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Playstation LifeStyle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.