دانلود بازی Ember Knights برای PC
دانلود بازی Ember Knights برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ember Knights برای PC

پارسی گیم 12 تیر 1401 بدون دیدگاه
4,368 بازدید

دانلود بازی Ember Knights برای کامپیوتر

امروزه حجم بالایی از بازی‌های مستقل ساخته‌شده توسط استودیوهای کوچک‌تر را شاهد هستیم که می‌توانند برای طیف گسترده‌ای از سلایق مناسب باشند. تنوع بالای بازی‌های مستقل سوژه‌های متعدد زیادی را برای تجربه در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و یکی از سبک‌های پرطرفدار اخیر در بازی‌های ویدیویی، سبک Roguelike است. بازی Ember Knights از استودیو Doom Turtles عنوانی جذاب در سبک اکشن و دوبعدی بوده که در کنار عناصر چالش‌برانگیز گیم پلی، تجربه لذت‌بخشی را به خوردتان خواهد داد.

این بازی را می‌توانید از 1 تا 4 بازیکن به صورت هم‌زمان تجربه کنید. شما در نقش شوالیه‌های افسانه‌ای تنها امید باقی‌مانده در مقابل شورش یک جادوگر شرور هستید. این جادوگر که Praxis نام دارد به ارتشی از انواع نیروهای اهریمنی دسترسی داشته که در سرزمینتان پخش شده‌اند و شما باید با شجاعت خود و به کمک سلاح‌ها و قابلیت‌های جادویی به مبارزه با آن‌ها بروید.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین دید از بالا و گرافیکی پیکسلی و ساده طراحی شده که در طول آن باید درگیر مبارزات چالش‌برانگیز و اکشن شوید. سرعت بالای گیم پلی در کنار چینش تصادفی دشمنان و مراحل می‌تواند از ویژگی‌های بارزش این بازی باشد. انواع و اقسام دشمنان و مبارزه با Bossها در طول بازی انتظارتان را می‌کشد که با دشواری‌های مختلفی که هر کدام ایجاد می‌کنند، مهارت شما را به چالش می‌کشانند.

کاراکتر شما به قابلیت‌های ویژه و منحصر به فردی دسترسی دارد که از بین آن‌ها می‌توانید انتخاب کنید. تلفیق این قابلیت‌ها و ساختن کاراکترهایی با قدرت منحصر به فرد و شخصی سازی شده، از دیگر جذابیت‌های بازی است که تجربه‌اش را به ‌مرور زمان لذت‌بخش‌تر می‌کند؛ زیرا هر چه در مراحل بیشتر پیش بروید، قدرت بیشتری به دست خواهید آورد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hades و Children of Morta را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ember Knights برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual Core 2.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750 or better
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Dual Core 2.8 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 460 / Radeon HD 7800 or better
DirectX: Version 12
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In this fast-paced action rogue-lite, play as Ember Knights, the last spark of hope of a universe in turmoil. Praxis, the mad sorcerer, has syphoned the life out of the Ember Tree and fled through the Prime Worlds spreading corruption in his path.
In solo or co-op (up to 4 players), use powerful weapons and skills to hack and slash deadly hordes, defeat epic bosses, free the decaying Prime Worlds and restore energy to the Ember Tree!
Legendary warriors, the Ember Knights are skilled in the wielding of more than a dozen weapons and skills… And many more to come during Early Access!
However, the sword doesn’t make the knight… Through action-packed combat rooms, you’ll need to chain your attacks and perfectly time your skills to unleash fiery attacks.
Agile and fearless, use your pace and dodge to outsmart and counter your enemies!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.