نرم افزار ضد کرک Denuvo
یحیی رحیمی

نسخه جدید نرم‌افزار ضد کرک Denuvo برای DLC و خرید درون بازی ارائه شد

یحیی رحیمی 11 تیر 1401 1 دیدگاه
608 بازدید

شرکت Denuvo که سازنده نرم‌افزار ضد کرک مخصوص نرم‌افزار و بازی کامپیوتر است از ابزار جدیدی رونمایی کرده که می‌تواند DLC یا بسته‌های الحاقی و همچنین خریدهای درون بازی را در مقابل هکرها و گروه‌های کرک بازی محافظت کند. نسخه جدید دنوو می‌تواند فروشگاه‌های بازی را به مکان امن‌تری برای ناشران تبدیل کند و جلوی استفاده غیرقانونی از محتوای الحاقی را بگیرد.

به گزارش پارسی گیم، ابزار جدید دنوو به نام Denuvo SecureDLC جایگزین سیستم فعلی بررسی فایل‌های فروشگاه‌های بازی کامپیوتر خواهد شد. سیستم فعلی که توسط استیم و اپیک ارائه می‌شود؛ تنها تعدادی از دی‌ال‌سی ها را بررسی می‌کند و امنیت چندان زیادی در مقابل هکرها ندارد. سیستم جدید دنوو از مکانیسم امنیتی تازه‌ای استفاده می‌کند که در نهایت جلوی کرک شدن هر گونه بسته الحاقی را می‌گیرد. این مکانیسم می‌تواند کار گروه‌های کرک بازی را سخت کند.

راینهارد بلاکویچ، مدیر شرکت Denuvo در مورد ابزار جدید گفت: «دنوو به یک فروشگاه همه‌جانبه برای توسعه‌دهندگان بازی تبدیل شده تا امنیت بازی‌هایشان در مقابل تقلب و سرقت را تأمین کنند و از تجربه گیمینگ حفاظت کنند. مشتریان فعلی ما، بزرگ و کوچک از نتایج به دست آمده راضی هستند و ما خوشحالیم که می‌توانیم به افزایش درآمد آنها کمک کنیم و همچنین امکان استفاده از مدل‌های کسب و کار تازه‌‌ای برای این بازی‌ها فراهم کنیم که با زحمت بسیار زیادی ساخته‌ شده‌اند».

نسخه جدید Denuvo

نسخه جدید Denuvo

دنوو یک برند بزرگ است که متشکل از ابزارهای امنیتی مختلفی برای توسعه‌دهنده و ناشران بازی است. مالکیت این شرکت در اختیار شرکت دیگری به نام Irdeto است. گیمرها و عاشقان بازی این شرکت را بیشتر به دلیل نرم‌افزار ضد کرک می‌شناسند که مسئول حفاظت از مالکیت معنوی آثار است و اجازه کرک شدن و سرقت را نمی‌دهد. این ابزار میان گیمرها چندان وجهه جالبی ندارد و باعث کاهش عملکرد بازی‌های کامپیوتر می‌شود. دنوو فعلاً امن‌ترین قفل برای بازی‌های ویدیویی به شما می‌رود.

نسخه جدید Denuvo می‌تواند جلوی کرک شدن DLC و همچنین هک شدن آیتم‌های درون بازی را بگیرد. برای نمونه نسخه استاندارد با کرک استیم ارائه می‌شود؛ اما بسته‌های الحاقی به‌منظور فروش بیشتر می‌توانند با دنوو هماهنگ شوند. در صورتی که این سیستم توسط فروشگاه‌های بازی مانند استیم استفاده شود؛ امکان تجربه DLC جدید بدون پرداخت هزینه غیرممکن می‌شود. گفتنی است امپرس تنها فردی که موفق به دور زدن دنوو شده است و باید دید آیا او توانایی دور زدن نسخه جدید Denuvo را خواهد داشت یا خیر؟

عملکرد قفل دنوو در طی سال‌های اخیر به یک بحث بزرگ میان بازی‌کنان تبدیل شده است. کاهش عملکرد بازی هنگام استفاده از دنوو مشهود است و بسیاری از استودیوها پس از مدتی این قفل را کنار می‌گذارند.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    لعنت به دنوو

    پاسخ دهید