دانلود بازی FAR Lone Sails Digital Collectors Edition برای PC
دانلود بازی FAR Lone Sails Digital Collectors Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی FAR Lone Sails Digital Collectors Edition برای PC

پارسی گیم 10 تیر 1401 بدون دیدگاه
5,350 بازدید

دانلود بازی FAR Lone Sails Digital Collectors Edition برای کامپیوتر

بازی‌های ماجراجویی تاریخچه‌ای طولانی در صنعت گیم داشته و همواره با سایر آثار دیگر بازار متفاوت هستند. به‌عنوان‌مثال، یک بازی شوتر شما را با گیم پلی اکشن و سریع خود سرگرم می‌کند، ولی یک بازی ماجراجویی، تمرکز زیادی بر روی اتمسفر، دنیا سازی و ایجاد حس همزادپنداری در میان گیمرها دارد. این دقیقاً کاری است که استودیوی Okomotive با ساخت بازی FAR Lone Sails انجام داده است. این بازی یکی از عجیب‌ترین و در عین حال خلاقانه‌ترین ایده‌هایی را دارد که در طی سال‌های اخیر درون یک بازی ویدئویی مشاهده شده است. سفری جذاب، نفس گیر و فراموش نشدنی انتظار شما را می‌کشد.

بازی FAR Lone Sails شما را در نقش فردی مرموز قرار داده که مالک یک قطار تک چرخ است. هدف این شخص در ابتدا مشخص نبوده و شما به عنوان بازیکن تنها یک وظیفه دارید؛ انجام فعالیت‌های مختلف جهت حرکت دادن این قطار که شخصیت اصلی ساکن آن است. برای حرکت دادن قطار باید مدام به آن سوخت وارد کرده و همچنین مراقب موانعی که جلویش قرار می‌گیرید، باشید. این سفر در ابتدا بسیار تکراری و خسته کننده به نظر می‌رسد، ولی به‌مرورزمان اتفاقات مختلفی در بازی رخ داده که به تنوع و حس ماجراجویی‌اش می‌افزاید. FAR Lone Sails بازی زیبایی در سبک ماجراجویی است که نمونه‌ای برایش وجود ندارد.

بازی FAR Lone Sails همچنین تجربه‌ای بسیار کوتاه و مختصر است که چیزی حدود سه ساعت از وقت شما را خواهد گرفت. این بازی همچنین شامل داستانی بسیار ساده و البته گنگ بوده که بسته به چیزی که هر گیمر از آن دریافت می‌کند، متفاوت خواهد بود. در زمینه گرافیکی، با یکی از زیباترین و خوش‌رنگ‌ترین آثار در میان بازی‌های مستقل روبرو هستیم که از ابتدا تا انتها همانند یک نقاشی متحرک است. در نهایت با پایان یافتن این بازی، تجربه‌ای کسب می‌کنید که جای دیگر وجود ندارد. FAR Lone Sails Digital Collectors Edition نام محتوای اضافی این بازی است که شامل موسیقی متن و کتابچه تصاویر دیجیتالی است.

FAR Lone Sails Digital Collectors Edition نام نسخه‌ای کامل و جدید از بازی FAR Lone Sails است که شامل چندین محتوای جذاب و ضروری برای طرف‌داران است. اگر تابه‌حال نام این بازی ماجراجویی بسیار خلاقانه به گوشتان نخورده، وقت را تلف نکنید و بهتر است همین حالا دست به کار شده و به دانلود و تجربه‌اش بپردازید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Firewatch و GRIS را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی FAR Lone Sails Digital Collectors Edition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+ (64-bit OS required)
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4 GHz, AMD FX 8120 @ 3.1 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 460 / 650m, AMD Radeon HD6570
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Not recommended for Intel HD Graphics cards.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7+ (64-bit OS required)
Processor: Intel i7 920 @ 2.7 GHz, AMD Phenom II 945 @ 3.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 680, AMD Radeon R9-280X
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

FAR: Lone Sails is a vehicle adventure game. In a unique vehicle you travel across a dried-out ocean following the tracks of a once thriving civilization. Through an array of roadblocks and through hazardous weather you need to keep your vessel going. Where will this journey take you? Are you the last of your kind?
Key Features
Master your vessel: Maintain and upgrade your vehicle to overcome numerous obstacles and natural hazards.
Discover a unique world: Explore a desolate dried-out seabed, follow the trails of your people and find relics and buildings, that tell the story of a civilization on the run.
Experience an atmospheric journey: Let the sky full of clouds pass by and heed the wind that drives your sails towards the horizon.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.