دانلود بازی A Little Golf Journey برای PC
دانلود بازی A Little Golf Journey برای PC پارسی گیم

دانلود بازی A Little Golf Journey برای PC

پارسی گیم 25 مهر 1400 بدون دیدگاه
2,049 بازدید

دانلود بازی A Little Golf Journey برای کامپیوتر

تجربه ورزش‌های مختلف در قالب بازی‌های ویدیویی امری قدیمی بوده و بسیاری از رشته‌ها عناوین مخصوص به خودشان را دارند. همین بازی‌ها می‌توانند در سبک‌های مختلفی طراحی شوند تا برای طیف سلیقه گسترده‌تری مناسب باشند، برای مثال برخی شبیه‌ساز کامل و دقیقی از آن ورزش بوده و برخی دیگر حالت آرکید داشته و بیشتر به یک بازی ویدیویی شبیه هستند تا خود ورزش. بازی A Little Golf Journey از استودیو Okidokico عنوانی جذاب بوده که ورزش گلف را سوژه خودش قرار داده است.

گیم پلی این بازی به‌شدت ساده بوده و بر محوریت ورزش جذاب و آرام‌بخش گلف طراحی شده است. شما با سفر به 10 زمین مختلف که ابتدا بدون رنگ هستند، بیش از 100 چالش مختلف گلف را به پایان خواهید رساند و هر بار که موفق شوید، توپ را داخل سوراخ بیندازید، رنگ به آن منطقه تا شعاعی مشخص برمی‌گردد تا به‌تدریج تمام منطقه رنگ خودش را به دست آورد. تنوع مراحل و طراحی آن‌ها بسیار بالا بوده و محیط‌های مختلفی را با سبک گرافیکی منحصربه‌فرد در بازی ملاقات خواهید کرد که مملو از چالش‌های سرگرم‌کننده و جذاب هستند.

به‌جز اهداف اصلی، اهداف فرعی مخفی نیز در مراحل گنجانده شده تا با انجام آن‌ها، به گنجینه‌های ارزشمند و آیتم‌های مختلفی دسترسی پیدا کنید. کنترل ساده بازی باعث می‌شود که به‌سرعت در آن مهارت لازم را کسب کرده و اصول را فرا بگیرید اما با پیشروی در مراحل، به‌مرور چالش آن‌ها نیز بیشتر شده تا علاوه بر درگیر کردن ذهن شما، از سرگرم‌کننده بودن بازی کاسته نشود و بتوانید به ادامه دادن ترغیب شوید. شاید این بازی شبیه‌ساز دقیقی از ورزش گلف نباشد اما در لذت‌بخش بودن تجربه آن نمی‌توان شکی کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dorfromantik و Totally Accurate Battle Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی A Little Golf Journey با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+
Processor: SSE2 compatible instruction set
Memory: 512 MB RAM
Graphics: DX10 (shader model 4.0) compatible
DirectX: Version 10
Storage: 200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Join us on A Little Golf Journey.
Embark on your adventure and bring colour back to the world as you complete golfing challenges across multiple destinations. With over 100 holes split across 10 stunning courses, you’ll be able to unlock secrets and discover mysteries along the way. Who knows what awaits you on your journey.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.