Need For Speed Payback
سعید ستایش

بازی های بزرگی که در ماه نوامبر برای کنسول ها منتشر خواهند شد

سعید ستایش 10 آبان 1396 بدون دیدگاه
739 بازدید

با توجه به اینکه تقریباً در حال رسیدن به آخر سال 2017 هستیم، بازی‌هایی که برای امسال برنامه‌ریزی‌شده بودند کم‌کم در حال عرضه شدن هستند، ماه نوامبر یکی از شلوغ‌ترین ماه‌های امسال برای گیمرها است، زیرا این ماه چند بازی بزرگ با تغییرات عظیم عرضه خواهد شد و تقریباً می‌توان گفت، آینده‌ی بسیاری از این بازی‌ها به موفقیت نسخه‌ای که به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد بستگی دارد.

اولین بازی بزرگی که در تاریخ 3 نوامبر در دسترس قرار می‌گیرد بازی Call of Duty: WWII است، بازی که پس از ناموفق بودن چند نسخه‌ی قبلی خود در رازی نگه‌داشتن طرفداران حالا برگشته تا بتواند خود را به جایگاه قبلی خود برساند.

دومین بازی بزرگ این ماه Sonic Forces است که در تاریخ 7 نوامبر در دسترس قرار خواهد گرفت، Sonic Forces ترکیبی از نسخه‌های خاطره انگیزه سونیک است و می‌خواهد با گرافیک امروزی خاطرات خوب گذشته را برای گیمرها زنده کند.

بازی بعدی که در تاریخ 10 نوامبر در دسترس قرار می‌گیرد Need for Speed Payback است، نسخه‌ی جدید سری Need for Speed که می‌خواهد پس از چند سال غیبت دوباره نام این مجموعه را به‌عنوان یک شبیه‌ساز فوق‌العاده‌ی رانندگی بر سر زبان‌ها بیندازد.

در تاریخ 12 نوامبر نسخه‌ی دوم بازی Lego Marvel Superheroes در دسترس قرار خواهد گرفت و باید دید این بازی می‌تواند موفقیت نسخه‌ی اول خود را تکرار کند.

و آخرین بازی بزرگ این ماه، Star Wars: Battlefront II است که در تاریخ 17 نوامبر در دسترس قرار خواهد گرفت. Star Wars: Battlefront II همانند نسخه‌ی اول خود می‌خواهد با بخش آنلاین اعتیادآور بسیاری از کاربران را جذب کند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.