بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس سرویس PS Plus
محمد صادق شجاعی

بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه جولای مشخص شد

محمد صادق شجاعی 6 تیر 1401 بدون دیدگاه
272 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، افشاگری که به طور مداوم بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس را پیش از اعلام رسمی شرکت سونی معرفی می‌کند، اقدام به رونمایی از آثاری کرده است که مشترکین سرویس PS Plus می‌توانند در ماه آینده به صورت رایگان آن‌ها را تجربه کنند.

billbil-kun، از اعضای وب سایت Dealabs، از ماه سپتامبر سال 2021 تقریبا هر ماه به طور دقیق و صحیح بازی‌های رایگان سرویس PS Plus را قبل از معرفی از سوی شرکت Sony، فاش کرده است. حال او در اقدامی تازه، بازی‌هایی را به نمایش گذاشته است که در ماه جولای در دسترس مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس قرار خواهند گرفت.

بر اساس اعلام billbil-kun، در ماه آینده میلادی می‌توانید با استفاده از اشتراک سرویس PS Plus خود بازی‌های Crash Bandicoot 4 ،Arcadegeddon و The Dark Pictures Anthology: Man of Medan را بدون هزینه اضافه به حساب کاربری خود اضافه کرده و تا زمان فعال بودن اشتراک آن‌ها را تجربه کنید. این آثار در بازه زمانی 5 جولای تا 2 آگوست (14 تیر تا 11 مرداد) در دسترس قرار خواهند داشت.

لازم به ذکر است که در صورت اضافه کردن آثار ذکر شده به حساب کاربری، حتی پس از تاریخ اعلام شده می‌توانید به تجربه خود ادامه دهید. برای این امر تنها کافی است که اشتراک فعال سرویس پلی استیشن پلاس را در اختیار داشته باشید. در صورت به پایان رسیدن اشتراک، تا زمانی که اقدام به تمدید نکنید بازی‌های سرویس PS Plus از دسترس شما خارج می‌شوند.

بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس سرویس PS Plus

Man of Medan اولین بازی The Dark Pictures Anthology است

در صورتی که تا‌کنون بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه ژوئن را به حساب کاربری خود اضافه نکرده‌اید، تنها تا تاریخ 4 جولای (13 تیر) فرصت دارید. در ماه جاری بازی‌های God of War ،Naruto to Boruto: Shinobi Striker و Nickelodeon All-Star Brawl به صورت رایگان در اختیار مشترکین سرویس PS Plus قرار گرفته است.

مدتی پیش شرکت سونی با ادغام سرویس‌های PS Plus و PS Now، سرویس جدیدی به نام پلی استیشن جدید ارائه کرد که می‌توانید اشتراک آن را در سه سطح خریداری کنید. سطح Essential تفاوتی با سرویس پلی استیشن پلاس نداشته و در کنار فراهم کردن زمینه تجربه آنلاین آثار مختلف، دارای ویژگی‌هایی از جمله بازی‌های رایگان ماهیانه و تخفیف‌های اختصاصی است.

دومین سرویس پلی استیشن پلاس جدید با نام Extra شناخته می‌شود که علاوه بر ویژگی‌های سطح اسنشال، 400 بازی شاخص پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را در دسترس مشترکین قرار می‌دهد. Premium کامل‌ترین سطح سرویس PS Plus است که در کنار ویژگی‌های دو سطح قبل، حاوی 340 بازی کلاسیک کنسول‌های PS1 ،PS2 ،PS3 و PSP است.

نظر شما در مورد بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه جولای چیست؟ کدام‌یک از آثار معرفی شده نظر شما را جلب کرده است؟ آیا تا‌کنون از سرویس PS Plus جدید استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.