دانلود بازی The Dark Crystal Age of Resistance Tactics برای PC
دانلود بازی The Dark Crystal Age of Resistance Tactics برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Dark Crystal Age of Resistance Tactics برای PC

پارسی گیم 17 بهمن 1398 بدون دیدگاه
5,476 بازدید

دانلود بازی The Dark Crystal Age of Resistance Tactics برای کامپیوتر

بلور تاریک درواقع یک نمایش عروسکی و علمی تخیلی است که داستان آن در سرزمینی خیالی به وقوع می‌پیوندد و در این میانی بلوری به نام حقیقت، نقش حیات‌بخشی را بازی می‌کند. این داستان آن‌قدر تأثیرگذار بوده است که استودیو BonusXP تصمیم به ساخت یک بازی تأثیرگذار از دل آن گرفته است. در بازی The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics شما رهبری مقاومت Gelfling را در برابر لردهای دشمن به نام Skeksis بر عهده دارد و بیش از 50 نوع نبرد از جنس تاکتیکی و نقش‌آفرینی را پیش روی خوددارید. همه‌چیز دقیقاً از روی داستان اصلی ساخته‌شده است و معجون ژانرهای مختلف به‌کاررفته در این بازی بسیار خوشمزه و خوش‌طعم از آب درآمده است.

داستان بازی The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics از دل همان بلور حقیقت شروع می‌شود. این بلور هزاران سال قبل از به وجود آمدن کرات آسمانی ترک برداشته است و آن قدرت همیشگی خود را ازدست‌داده است. این موضوع جهان را در دل تاریکی و اغتشاش فروبرده است و درنتیجه جهان به دودسته نیروهای اهریمنی به نام Skeksis و نیروهای صلح‌جو تقسیم‌شده است. از شانس بد شما بخش بزرگ جهان در کنترل اهریمنان است. بعد از بازه‌ای 1000 ساله، مه خورشید و فلک به کارافتاده‌اند و می‌خواهند دوباره صف‌آرایی کنند. این دفعه اگر بلور صدمه‌دیده‌ترمیم نشود، حکومت اهریمنان برای همیشه ابقا خواهد شد و تاریکی برجهان مستولی خواهد گشت. این جهان توسط Gelfling پیش‌بینی‌شده است و او می‌گوید: هنگامی‌که انوار سه خورشید یکی شود، همه‌چیز در هم خواهد شکست مگر اینکه دست پرتوان گلفلینگ باشد که دنیا را از دست تاریکی نجات دهد.

بازی The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics زنده نگه‌داشتن آتشی کوچک در عمق تاریکی است. سبک استراتژیک بازی جلوه‌ای فوق‌العاده به آن بخشیده است و نبردهایی هیجان‌انگیز را آماده کرده است. می‌توانید برنامه‌ریزی کنید و نقاط ضعف دشمنان خود را پیدا کنید و دقیقاً آن‌ها را از پاشنه آشیل به آن دنیا بفرستید. محیط‌های مختلفی از دنیای داستان در بازی شبیه‌سازی‌شده‌اند و می‌توانید نهایت لذت را از آن‌ها ببرید. دهه‌ها تجربه پشت تولید این بازی بوده است و سیستم‌های گیم پلی هوشمندانه‌ای برای جذب حداکثری بازیکنان به‌کاررفته است. بازی‌های زیادی در سبک استراتژی نوبتی یافت می‌شود اما ما دو عنوان Total War: Warhammer II و Sid Meier’s Civilization VI را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه برای دانلود بازی The Dark Crystal Age of Resistance Tactics با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8 or higher 64-bit operating system
Processor: Intel i5 or better processor 2.4GHz+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB video card
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space
Additional Notes: Supports direct input compatible controllers and Bluetooth controllers.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics, you will lead a fledgling resistance of Gelfling against their oppressive overlords, the Skeksis, across more than 50 unique turn-based tactics RPG battles. Along the way, you will recruit and customize new allies by assigning them jobs, modifying their abilities, and outfitting them with equipment to ensure victory. With 14 playable characters, including familiar faces from the classic film and the new Netflix original series, build your own teams and devise winning strategies to overthrow the rule of the Skeksis and restore light to the Gelfling homeworld of Thra!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.