Hollow-Knight-Sliksong
یحیی رحیمی

بازی Hollow Knight Silksong برای ایکس باکس گیم پس منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 21 خرداد 1401 بدون دیدگاه
324 بازدید

بازی Hollow Knight Silksong طبق آخرین اخبار بازی در هنگام انتشار به سرویس ایکس باکس گیم پس راه پیدا می‌کند. در حالی که هنوز یک روز تا شروع کنفرانس مشترک ایکس باکس و بتسدا مانده است، خبرهای مهم این مراسم در حال فاش شدن هستند. دنباله بازی Hollow Knight طبق شایعات در این کنفرانس حضور دارد و علاوه بر آنکه تریلر جدیدی از آن می‌بینیم، خبر مهمی برای کاربران گیم پس نیز خواهیم شنید.

گفتنی است خبر انتشار بازی Hollow Knight Silksong برای ایکس باکس گیم پس توسط یکی از کاربران توییتر فاش شده که منبع نسبتاً جدیدی به حساب می‌آید و در نتیجه نمی‌توان چندان به آن استناد کرد. البته این منبع در طی هفته اخیر، خبرهای موثقی را فاش کرد. او ابتدا فهرست عناوین برنامه استیت آو پلی را اعلام کرد و سپس تاریخ انتشار ریمیک The Last of Us را فاش ساخت. با این حساب باید نسخه جدید مجموعه Hollow Knight را جزو بازی‌هایی دانست که روز اول به گیم پس اضافه می‌شود.

در صورتی که از بازی Hollow Knight Silksong خبر ندارید؛ باید بگوییم که این اثر دنباله یکی از بهترین بازی‌های مترویدوانیا است که تابه‌حال ساخته شده است. طرفداران مدتهاست منتظر دریافت خبرهای جدید هستند و این اتفاق قرار است در کنفرانس مایکروسافت رخ دهد. قرار بود که این بازی در کنفرانس Summer Game Fest حضور داشته باشد؛ اما این اتفاق رخ نداد و به نظر می‌رسد که منظور کل کنفرانس‌های تحت این اسم بوده است که رویداد مایکروسافت نیز شامل آن می‌شود.

بازی Hollow Knight Silksong گیم پس

انتشار Hollow Knight Silksong برای گیم پس

بازی جدید هالو نایت مدت‌ها پیش معرفی شد. بازی‌کنان نقش Hornet را قبول می‌کنند و ماجراجویی بی‌نظیری در دنیایی نو تجربه خواهند کرد. شکست دادن دشمنان جدید و همچنین حل معماهای تازه جزو ویژگی‌های این اثر شمرده شده است. گفتنی است این بازی، دنباله رسمی Hollow Knight به حساب می‌آید که بسیار وسیع‌تر است و روند آن با قدرت‌های جدید، دشمنان تازه و رازهای مخفی جذابیت بسیار بیشتری خواهد داشت.

بازی Hollow Knight Silksong نیاز به سیستم قدرتمندی ندارد و همه می‌توانند از این اثر جدید لذت ببرند. در حالی که انتشار این بازی برای سرویس گیم پس مطرح شده؛ هنوز زمان انتشار بازی مشخص نیست. تعدادی از رسانه‌ها نوشته‌اند که این بازی به سرنوشت الدن رینگ دچار شده است. الدن رینگ نیز مدت‌ها در خفا قرار داشت و اطلاعی از زمان انتشار آن نداشتیم. کنفرانس مشترک ایکس باکس و بتسدا بدون شک توضیحاتی در این مورد خواهد داد.

کنفرانس مایکروسافت فردا یک‌شنبه و ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار می‌شود. حدود یک ساعت و نیم تریلر پخش می‌شود و طبق لیست بازی‌های فاش‌شده، بیش از 30 تریلر نمایش داده می‌شود.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.