رویداد شرکت Capcom کپکام
محمد صادق شجاعی

رویداد شرکت Capcom هفته آینده برگزار می‌شود

محمد صادق شجاعی 18 خرداد 1401 بدون دیدگاه
298 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت کپکام اعلام کرده است که در هفته آینده رویداد اختصاصی خود را برگزار خواهد کرد. رویداد شرکت Capcom دارای مدت زمان 35 دقیقه‌ای بوده و ظاهرا روی بازی‌های معرفی‌شده قبلی تمرکز خواهد داشت.

شرکت کپکام یکی از مشهور‌ترین فعالین صنعت ویدیو گیم است که وظیفه ساخت و انتشار مجموعه‌های مختلفی از جمله Resident Evil ،Monster Hunter ،Street Fighter ،Mega Man و Devil May Cry را بر عهده دارد. حال این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد رویداد اختصاصی خود را در روز 13 ژوئن برگزار کند. بر این اساس، اگر از علاقه‌مندان محصولات شرکت Capcom هستید، می‌توانید در ساعت 2:30 بامداد روز 23 خرداد این رویداد را مشاهده کنید.

در صورتی که امیدوار هستید در قالب رویداد شرکت Capcom اثر جدیدی معرفی شود، نباید چندان امیدوار باشید. این امر از آن جهت بوده که شرکت کپکام در قالب انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است از هیچ بازی جدیدی در رویداد مذکور رونمایی نخواهد شد.

در این توییت آمده است: «Capcom Showcase رویداد جدیدی است که به صورت آنلاین پخش شده و تازه‌ترین اطلاعات از بازی‌های کپکام را ارائه خواهد کرد. در زمان اعلام شده به مدت 35 دقیقا با ما همراه باشید تا اخبار جدید و جزئیات تازه‌ای از آثار معرفی‌شده شرکت Capcom به دست بیاورید».

اگر‌چه بعید است که در رویداد شرکت Capcom بازی‌های جدیدی معرفی شوند، اما پیش از این شرکت مذکور در جریان رویداد State of Play دو اثر مورد انتظار و AAA خود را به نمایش گذاشته است. اولین اثری که در قالب رویداد مذکور معرفی شد، بازی Resident Evil 4 Remake است.

این اثر که میلیون‌ها بازیکن در سراسر جهان برای تجربه آن لحظه‌شماری می‌کنند، در تاریخ 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. طبق اعلام شرکت کپکام، نسخه ریمیک بازی Resident Evil 4 حس و حال نسخه اصلی را حفظ خواهد کرد؛ اما در عین حال، دارای ویژگی‌هایی همچون «گیم پلی بهبود‌یافته، داستان باز‌سازی‌شده و گرافیک ارتقا‌یافته با جزئیات بیشتر» است.

رویداد شرکت Capcom کپکام

ویژگی‌هایی بازی Street Fighter 6 سبک فایتینگ را متحول می‌کنند

علاوه بر بازی رزیدنت اویل 4 ریمیک، در رویداد State of Play تریلر گیم پلی بازی Street Fighter 6 نمایش داده شد. به این واسط مشخص شد که بازی استریت فایتر 6 دارای حالت‌های مختلف و ویژگی‌های نو‌آورانه است. شرکت Capcom این اثر را در سال 2023 روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر منتشر خواهد کرد.

شرکت کپکام در توضیح بازی Street Fighter 6 گفته است: «بازی استریت فایتر 6 با استفاده از موتور داخلی کپکام یعنی RE Engine ساخته می‌شود و دارای سه حالت مجزا به نام‌های Fighting Ground ،World Tour و Battle Hub است. این اثر شامل ویژگی‌های جدید و نو‌آورانه بوده و در عین حال در تمامی جنبه‌های بازی از جلوه‌های بصری بهبود‌یافته بهره می‌برد».

نظر شما در مورد رویداد شرکت Capcom چیست؟ آیا این رویداد را تماشا خواهید کرد؟ بیش از همه مشتاق دریافت اطلاعات جدید از کدام بازی شرکت کپکام هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.