دانلود بازی Battlefield 2142 برای PC
دانلود بازی Battlefield 2142 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Battlefield 2142 برای PC

پارسی گیم 18 خرداد 1401 1 دیدگاه
8,959 بازدید

دانلود بازی Battlefield 2142 برای کامپیوتر

سری بازی‌های بتلفیلد را کمتر کسی هست که نشناسد. این بازی‌های شوتر اول‌شخص با تلفیق نقشه‌های وسیع و بزرگ و امکان استفاده از انواع تجهیزات و وسایل نقلیه نظامی، تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت را نسبت به سایر بازی‌های آنلاین و چندنفره در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. تا به امروز شماره‌های بسیاری از بازی‌های Battlefield منتشر شده که هر کدام مربوط به بازه‌های زمانی مختلف در تاریخ هستند. بازی Battlefield 2142 از استودیو DICE یکی از جاه‌طلبانه‌ترین و متفاوت‌ترین بتلفیلدها بود چراکه دنیای بازی را به آینده دور و سلاح‌های تخیلی و ربات‌های غول‌پیکر وارد کرد.

تمامی اصول گیم پلی و نحوه نبردها در بازی مانند سایر عناوین Battlefield است اما این بار در آینده قرار دارید، زمانی که بسیاری از سلاح‌های پیشرفته و قدرتمند در اختیارتان بوده و در کنار تانک‌ها، ربات‌های دوپای غول‌پیکر و مستحکم، هلیکوپترهای جنگی که با موتور جت کار می‌کنند و سلاح‌های دوربرد لیزری تجربه‌ای متفاوت به خوردتان خواهند داد. حالت اصلی بازی همان Conquest معروف بوده که با کنترل نقاط مهم روی نقشه و کشتن سربازان دشمنان، امتیاز به دست خواهید آورد.

یکی دیگر از حالت‌های جدید موجود در بازی Battlefield 2142، حالتی بوده که در آن هر تیم به یک سفینه بزرگ دسترسی دارد. این سفینه که بر فراز آسمان‌ها پرواز می‌کند، هدف اصلی هر کدام از تیم‌ها بوده و ابتدا باید با استفاده از تجهیزات و همچنین سلاح‌های ضد هوایی، سپر محافظ آن را از بین ببرید تا بتوانید واردش شوید. پس از ورود، نبردهای جذابی را داخل خود سفینه تجربه کرده و با از بین بردن هسته مرکزی، چند ثانیه فرصت دارید تا از آن با چتر به پایین بپرید. این حالت جدید طعم جدید و لذت‌بخشی دارد که در کنار تمامی ادوات جنگی، امکان نفوذ و از بین بردن یک سفینه را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد، از تجربه راندن ربات‌های دوپایی که در بازی وجود دارد نیز نمی‌توان گذشت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Battlefield 2042 و Titanfall 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Battlefield 2142 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3+
Processor: 3.0 GHz or greater
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256 MB or higher
Storage: 2 GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Battlefield 2142 is set in an “ice age” period of the Earth in the 22nd century (near the midpoint of that time period), where the PAC (Pan-Asian Coalition) and EU (European Union) forces fight for the remaining pieces of habitable land in North Africa and the Middle East that the ice age has not devoured in a conflict known as The Cold War. The game features a new game mode, Titan, and is the first game in the Battlefield series not to have the United States as a playable faction.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    تحلیلگر بازی

    مهمان

    U6F7-WMAU-I1I5-V8X7-1911
    از این سریال نامبر برای نصب استفاده کنید
    یا علی

    پاسخ دهید