شخصیت Darth Vader فصل جدید بازی Fortnite
محمد صادق شجاعی

شخصیت Darth Vader در فصل جدید بازی Fortnite حضور دارد

محمد صادق شجاعی 16 خرداد 1401 بدون دیدگاه
409 بازدید

پس از برگزاری رویداد Collision و به پایان رسیدن فصل دوم از چپتر سوم بازی فورتنایت، فصل سوم این اثر به نام Vibin آغاز شده است. طبق جدید‌ترین اخبار بازی، فصل جدید بازی Fortnite (فورتنایت) دارای بخش‌های مختلفی از جمله شخصیت‌های Darth Vader و Indiana Jones است.

فصل سوم از چپتر سوم بازی Fortnite، دارای قارچ‌هایی است که در کنار هم زیست بوم جدیدی را ایجاد می‌کنند. Reality Falls یک جنگل انبوه و جادویی است که با استفاده از قارچ‌های موجود در آن می‌توانید بین بخش‌های مختلف جا‌به‌جا شوید. در فصل جدید بازی فورتنایت می‌توانید گیاهی به نام Realty Saplings را بکارید. این گیاه از نبردی به نبرد دیگر منتقل شده و با اتمام هر رقابت از بین نمی‌رود. این گیاه منبع بسیار خوبی برای به دست آوردن لوت‌های ارزشمند است.

یکی از ویژگی‌های مهم فصل جدید بازی فورتنایت که کمتر به آن توجه شده، امکان سوار شدن روی گرگ‌ها و گراز‌ها است. در هنگام استفاده از این حیوانات برای جا‌به‌جایی در محیط، می‌توانید از اسلحه‌های خود استفاده کنید و حتما لازم نیست از آن‌ها پایین بپرید. بدون شک این امر شکل جدیدی از نبرد‌ها را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود بتوانید استراتژی‌های تازه‌ای اتخاذ کنید.

شخصیت Darth Vader فصل جدید بازی Fortnite

منطقه Reality Falls مهم‌ترین تغییر فصل جدید بازی Fortnite است

آخرین بخش از فصل جدید بازی Fortnite، شخصیت‌های تازه این اثر هستند. شخصیت دارث ویدر که در بین طرفداران مجموعه جنگ ستارگان شهرت و محبوبیت بالایی دارد، به عنوان پاداش سطح 100 بتل پس بازی فورتنایت ارائه می‌شود. علاوه بر این، شخصیت ایندیانا جونز در ادامه فصل سوم از چپتر سوم بازی Fortnite در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. شخصیت‌های جدید بازی فورتنایت تنها به این دو کاراکتر محدود نبوده و در فصل جدید این اثر تعداد بیشتری ارائه خواهد شد.

نظر شما در مورد محتوا‌های فصل جدید بازی فورتنایت چیست؟ به نظر شما تغییرات این فصل تا چه اندازه گیم پلی را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟ آیا ویژگی‌های مورد نظر شما اضافه شده‌اند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.