دانلود بازی Out There Oceans of Time برای PC
دانلود بازی Out There Oceans of Time برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Out There Oceans of Time برای PC

پارسی گیم 12 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,980 بازدید

دانلود بازی Out There Oceans of Time برای کامپیوتر

فضا و کهکشان بی‌کران یکی از ناشناخته‌ترین سوژه‌ها برای بشریت بوده و هنوز نتوانسته آن را به خوبی بررسی و کشف کند. ماجراجویی در فضا به دلیل عدم فراهم بودن تجهیزات و تکنولوژی در دنیای واقعی ممکن نیست اما بازی‌های ویدیویی و دنیای بی حد و مرز آن‌ها به ما اجازه می‌دهد تا در کهکشان‌ها سفر کنیم، سیارات جدید کشف کرده و مأموریت‌های مهمی را فراتر از کره خاکی به پایان برسانیم. بازی Out There Oceans of Time از استودیو Mi-Close Studio عنوانی جذاب و ماجرایی با همین سوژه بوده که تجربه لذت بخشی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

این بازی تلفیقی از ماجراجویی و گشت و گذار، مدیریت منابع، انتخاب‌های مهم و حساس و عناصر Roguelike است تا تجربه کاملی را به خوردتان دهد. شما در نقش فرمانده یک سفینه فضایی با نام Nyx باید در کهکشانی بی حد و مرز گشت و گذار کرده و به دنبال شخصیت شروری به اسم Archon بگردید که هدفش نابودی کل دنیا است. عناصر Roguelike بازی باعث می‌شود که هر بار که وارد کهکشان می‌شوید، چیزهای جدیدی به شکل تصادفی تجربه کنید و هرگز سناریوهای تکراری در آن پیاده‌سازی نشود.

پیدا کردن خدمه جدید، مبادله و تجارت با سایر گونه‌های بیگانه، تشکیل تیمی برای اجرای مأموریت‌های مهم، استفاده از قدرت نظامی یا دیپلماتیک برای برقراری صلح یا روابط با سایر نژادها و… از جمله مواردی است که در گیم پلی بازی وجود دارد. همچنین تصمیم‌های شما تأثیر مهمی در روند داستان و همچنین رویدادهای کهکشانی می‌گذارد. گیم پلی بازی به شکل نوبتی طراحی شده و در هر نوبت می‌توانید اعمال مشخصی را انجام دهید یا دیالوگ‌های مشخصی را بگویید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های No Man’s Sky و Surviving Mars را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Out There Oceans of Time برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 or later
Processor: Intel Core i5 3570k @ 3.40GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NIVIDA GeForce GTX 770
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 or later
Processor: Intel Core i5 3570k @ 3.40GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NIVIDA GeForce GTX 970
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The successor to the award-winning Out There, Oceans of Time blends resource management and interactive fiction for a space survival epic where death is one wrong decision away.
As Commander Nyx, explore a vast galaxy that is different every time you play, as you search for the Archon; a cosmic villain set on dominating the civilisations of the galaxy.
Encounter other strange lifeforms and learn to communicate, trade, and conduct diplomacy as you build a coalition of allies in your mission to find the Archon.
Recruit new members from the alien races you cross paths with, and build a team capable of traversing the cosmos. Manage your crew, your ship and its systems; the mission’s success is down to your decisions as Commander.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.60 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.