نینتندو سوییچ آنلاین کنسول Nintendo Switch
محمد صادق شجاعی

بازی‌های جدید سرویس نینتندو سوییچ آنلاین معرفی شدند

محمد صادق شجاعی 9 خرداد 1401 بدون دیدگاه
217 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، آن دسته از دارندگان کنسول Nintendo Switch که اشتراک سرویس نینتندو سوییچ آنلاین را در اختیار داشته باشند، به‌واسطه به‌روز‌رسانی آن قادر به تجربه سه بازی جدید از کنسول‌های NES و Super NES خواهند بود.

با استناد به اعلام شرکت Nintendo، آن دسته از کاربران کنسول Nintendo Switch که اشتراک سرویس Nintendo Switch Online را در اختیار داشته باشند، می‌توانند بازی‌های Pinball ،Rival Turf و Congo’s Caper را تجربه کنند. بازی Pinball مربوط به دوران اولیه کنسول NES است. در این دوران بازی‌های ویدیویی اقتباس شده از سرگرمی‌های مختلف بدون هیچ بخش اضافه‌ای، بر اساس اسم همان بازی نام‌گذاری می‌شدند. برای مثال می‌توان به بازی‌های Golf و Tennis اشاره کرد.

بازی Rival Turf یک اثر مشهور در سبک Beat’em up بوده که در سال 1992 روی کنسول Super NES منتشر شده است. بازی مذکور که جزو سری Rushing Beat محسوب می‌شود، شباهت زیادی به مجموعه Final Fight دارد. بازی Congo’s Caper به عنوان اثری در سبک Side-Scrolling، توسط شرکت Data East ساخته و در سال‌های 1992 و 1993 روی کنسول Super NES منتشر شده است. بازی مذکور دارای شخصیتی نیمه انسان نیمه میمون به نام کونگو است که باید معشوقه خود را از چنگ یک شیطان نجات دهد.

نینتندو سوییچ آنلاین کنسول Nintendo Switch

 تجربه آثار جدید نینتندو سوییچ آنلاین نیازمند دانلود جداگانه نیست

به‌مانند همیشه، نیازی به دانلود جداگانه هیچ‌یک از بازی‌های Pinball ،Rival Turf و Congo’s Caper نیست؛ در عوض، این بازی‌ها در قالب آپدیت‌های هر یک از اپ‌های NES و Super NES ارائه می‌شوند. این اپ‌ها حاوی مجموعه‌ای از آثار مختلف هستند که می‌توانید روی کنسول نینتندو سوییچ آن‌ها را تجربه کنید. دارندگان کنسول Nintendo Switch می‌توانند با پرداخت مبلغ بیشتر، اشتراک نسخه گران‌تر سرویس نینتندو سوییچ آنلاین را خریداری کنند. به این واسطه به طیف گسترده‌ای از بازی‌های Genesis و N64 دسترسی خواهید داشت؛ در حال حاضر، اثر تازه‌ای از این طریق ارائه نشده است.

علاوه بر امکان تجربه بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ به‌صورت آنلاین و دسترسی به مجموعه‌ای از بازی‌های کلاسیک، سرویس Nintendo Switch Online مزایای دیگری نیز به همراه دارد. اخیرا در قالب این سرویس نسخه دموی بازی Mario Strikers: Battle League ارائه شده که به‌واسطه آن می‌توانید بخش تمرینی این اثر را تجربه کنید. در صورتی که اشتراک آزمایشی سرویس نینتندو سوییچ آنلاین را در اختیار داشته باشید، باز هم می‌توانید دموی ماریو استرایکرز را تجربه کنید.

نظر شما در مورد بازی‌های جدید سرویس نینتندو سوییچ آنلاین چیست؟ آیا توجه شما را جلب کرده‌اند؟ تا‌کنون از سرویس Nintendo Switch Online استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.