دانلود بازی Mickey Storm and the Cursed Mask برای PC
دانلود بازی Mickey Storm and the Cursed Mask برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mickey Storm and the Cursed Mask برای PC

پارسی گیم 17 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
2,870 بازدید

دانلود بازی Mickey Storm and the Cursed Mask برای کامپیوتر

بازی‌های اکشن و پلتفرمر امروزه به یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های موجود هستند که بسیاری از طرفداران را به سمت خود جذب می‌کنند. گیم پلی ساده و قابل‌درک چنین بازی‌هایی در کنار اکشن و هیجان بالایی که در دل خود جای داده‌اند می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. بازی Mickey Storm and the Cursed Mask از استودیو Triangle عنوانی جذاب در سبک پلتفرمر دوبعدی بوده که ماجراجویی‌های مهیج را در پارک آبی برای شما آماده کرده است.

گیم پلی بازی کاملاً عناصر کلاسیک پلتفرمرهای دوبعدی را در دل خود جای داده و از سرعت و هیجان بالایی برخوردار است. شما باید با سر خوردن روی سرسره‌ها و مسیرهای آبی، پرش‌های بلند و حرکت سرعتی در مراحل پیشروی کرده و از هیجان بالای آن لذت ببرید. برای شروع یکی از دو کاراکتر بامزه و ماجراجو را که خواهر و برادر هم هستند، انتخاب کرده و ماجراجویی‌های جذابی را پشت سر بگذارید.

بازی 72 مرحله جذاب داشته و در طول آن جدای از عبور از موانع پلتفرمر، باید با دشمنان مختلف و مبارزه با Bossها نیز سر و کله بزنید. کاراکترهای شما به اسکوترهای مخصوص آبی دسترسی دارند که با پیشروی در بازی می‌توانید 16 مدل مختلف از آن‌ها را باز کنید. از دیگر ویژگی‌های جذاب گیم پلی می‌توان به پشتیبانی از Co-op بوده که به شما اجازه می‌دهد در کنار یکی از دوستان خود بازی را تجربه کنید. اگر می‌خواهید هیجان و طعم گیم پلی پلتفرمر را در یکی از جذاب‌ترین پارک‌های آبی مجازی تجربه کنید، این بازی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Little Nightmares 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mickey Storm and the Cursed Mask برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 10
Processor: Intel Core i3 7th Generation @ 3.40Ghz or Higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti or Higher
DirectX: Version 12
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Spy up and save your parents in this action-packed platformer!
Welcome to the world’s greatest waterpark! In this resort full of wild adventures and thrilling waterslides only you, and your sister, can stop the evil Dr. Fisher! Using the powers of a mysterious mask this vicious villain has enchanted the entire park to finally trap your parents. Why? Because they are none other than the world famous Storm spies!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.