بازی The Grid
یحیی رحیمی

بازی بتل رویال داستانی سوم شخص Off The Grid معرفی شد

یحیی رحیمی 16 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
437 بازدید

استودیو Gunzilla Games از بازی بتل رویال تراز اول با دوربین سوم‌ شخص رونمایی کرد که تمرکز آن روی جنبه روایی است و با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود. بازی Off The Grid به‌عنوان یک شوتر سوم شخص برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و کامپیوتر در سال 2023 منتشر خواهد شد. در ادامه تمام آنچه باید در مورد بازی گرید بدانید را تشریح می‌کنیم. همراه پارسی گیم باشید.

بنابر آخرین اخبار بازی، Off The Grid در جهانی دوردست و خیالی روایت می‌شود و سبک بازی شبیه به شوترهای سایبرپانک است. جنبه روایی بازی توسط نیل بلومکمپ و ریچارد مورگان خلق شده و همچنین اولیویر هنریوت از کهنه‌کارهای ویدیوگیم و نویسنده بازی‌ اساسینز کرید نیز مدیر بخش داستانی بازی است تا این اثر بتل رویال جان دیگری بگیرد. روند بازی با عناوین دیگر اندکی متفاوت است و استودیو، ایده‌های تازه‌ای را به این ژانر تزریق کرده است.

روند بازی آف د گرید به این شکل است که هر بار 150 بازی‌کننده وارد محیط بازی می‌شوند و حالت‌های مختلفی مانند PvP و PvE با یک سری مراحل داستانی در نظر گرفته شده است و بازی‌کنان باید هر بار اهداف در نظر گرفته شده را به سرانجام برسانند. بازی‌کنان قابلیت کنترل جنبه‌های داستان و مراحل را خواهند داشت و تصمیمات گرفته‌شده روی روند بازی و دیگر بازی‌کنان تأثیر می‌گذارد. هسته اصلی بازی طوری تشکیل یافته که هر بازی‌کننده بتواند روی جنبه روایی تأثیر بگذارد و هر بار یک بازی متفاوت را شاهد باشد.

بازی بتل رویال The Grid

گیم پلی بازی The Grid

وجود آیتم‌های متفاوت باعث شده تا بازی‌کنان بتوانند آن‌ها را میان دیگر بازی‌کنان رد و بدل کنند و همچنین تجربه‌ای شخصی برای خود بسازند. هدف بازی آن است که مرزهای میان قهرمان و شر را از بین ببرد و بازی‌کنان بتوانند درک بهتری از نبردهای آینده میان نیروهای جدید پیدا کنند. کارگردان بازی در بیانیه مطبوعاتی نوشته است که هدف بازی، نه‌تنها ارتقاء سبک بتل رویال، بلکه افزودن قابلیت پیشرفت عمیق و معنی‌دار بازی‌کنان است.

جهان بازی Off The Grid به شیوه‌های مختلفی تغییر پیدا می‌کند و این آزادی عمل در کنار یک روند بتل رویال و تجربه‌ای روایی باعث شده تا گیم‌پلی یک هدف بزرگ داشته باشد. هدف کلی بازی‌های بتل رویال فعلی یکسان است؛ اما این بازی می‌تواند عمق بیشتری به این ژانر ببخشد و در کنار جلوه‌های بصری زیبا و همچنین فضایی سایبرپانک و منحصر به فرد، به یکی از مهم‌ترین بازی‌های این سبک در طی چند سال اخیر تبدیل شود. توسعه‌دهنده با انتشار تیزر کوتاهی از بازی، اندکی از روند آن را نمایش داده است که پیشنهاد می‌کنیم آن را تماشا کنید.

گفتنی است بازی Off The Grid از تجربه‌های تازه‌ای است که توسط آنریل انجین 5 توسعه داده می‌شود و به‌صورت اختصاصی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و کامپیوتر در سال آینده میلادی منتشر می‌شود.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.