انتشار بازی Sonic Frontiers سونیک فرانتیرز
محمد صادق شجاعی

انتشار بازی Sonic Frontiers همچنان برای تعطیلات 2022 برنامه‌ریزی شده است

محمد صادق شجاعی 14 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
614 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شعبه آمریکا شرکت Sega اعلام کرده است که تاریخ انتشار بازی Sonic Frontiers (سونیک فرانتیرز) تغییر نکرده و این اثر همچنان در سال جاری منتشر خواهد شد.

بازی سونیک فرانتیرز، به عنوان اولین اثر Open-World سری Sonic، در سال گذشته و در قالب مراسم The Game Awards 2021 معرفی شد. شرکت سگا، ناشر این اثر، اطلاعات زیادی از آن منتشر نکرده و همچنان سوالات بسیاری بدون پاسخ باقی مانده است. با توجه به این که بازی Sonic Frontiers تحول بزرگی برای مجموعه سونیک محسوب می‌شود، بازیکنان بسیاری برای تجربه آن هیجان‌زده هستند. شرکت Sega قصد دارد بازی سونیک فرانتیرز را در اواخر سال میلادی جاری در دسترس قرار دهد. با این وجود به دلیل عدم اعلام تاریخ دقیق انتشار این اثر، بسیاری از بازیکنان باور دارند که بازی Sonic Frontiers به سال آینده موکول خواهد شد.

حال شرکت سگا به این امر واکنش نشان داده و اطمینان داده که انتشار بازی Sonic Frontiers همچنان در سال جاری انجام خواهد شد. کاتیه شرزانوفسکی، مدیر شبکه‌های اجتماعی سگا آمریکا، در قالب یک لایو استریم به طرفداران بازی سونیک فرانتیرز اطمینان داده است که به‌زودی اخبار تازه‌ای از این اثر منتشر خواهد شد. همچنین وی گفت که انتشار بازی Sonic Frontiers برای فصل تعطیلات سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

انتشار بازی Sonic Frontiers سونیک فرانتیرز

بازی Sonic Frontiers تجربه‌ای متفاوت از سری سونیک است

در حال حاضر مشخص نیست که اخبار جدید بازی سونیک فرانتیرز در چه زمانی منتشر خواهند شد. می‌توان انتظار داشت که بازی مذکور، یکی از آثار حاضر در رویداد Summer Game Fest باشد و به این واسطه اطلاعات تازه‌ای از این اثر با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته شود. برگزاری رویداد‌های آنلاین جداگانه و شبکه‌های اجتماعی، دیگر بسترهایی هستند که شرکت Sega می‌تواند از آن‌ها برای آشنایی بازیکنان با بازی Sonic Frontiers استفاده کند.

بازی سونیک فرانتیرز در تاریخ نامعلومی از سال جاری روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد انتشار بازی Sonic Frontiers در اواخر سال میلادی جاری نیست؟ آیا این اثر جزو بازی‌های مورد انتظار شما محسوب می‌شود؟ به نظر شما ساخت سونیک فرانتیرز به عنوان یک اثر اوپن ورلد به بهبود آن کمک خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.