استودیو Crystal Dynamics بازی Perfect Dark
محمد صادق شجاعی

استودیو Crystal Dynamics همچنان به ساخت بازی Perfect Dark کمک می‌کند

محمد صادق شجاعی 14 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
96 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، مالکیت شرکت Embracer Group بر استودیو Crystal Dynamics تاثیری روی همکاری این استودیو با The Initiative نداشته و استودیو کریستال داینامیکس همچنان به ساخت بازی Perfect Dark (پرفکت دارک) کمک خواهد کرد.

روز گذشته شرکت امبریسر گروپ اعلام کرد که بخش اعظم استودیوهای شرکت Square Enix در خارج از ژاپن را به مالکیت خود در آورده است. به این واسطه شرکت Embracer Group به عنوان مالک استودیوهای Crystal Dynamics ،Eidos Montreal و Square Enix Montreal شناخته می‌شود. این امر موجب می‌شود که کنترل مجموعه‌های Tomb Raider ،Deus Ex ،Legacy of Kain و بیش از 50 بازی مختلف در اختیار شرکت امبریسر گروپ قرار بگیرد. یکی از جنبه‌های قابل توجه قرارداد اسکوئر انیکس با شرکت Embracer Group، مبلغ تعیین شده است. امبریسر گروپ برای خریداری تمامی موارد گفته شده مبلغ 300 میلیون دلار پرداخت کرده است.

در کنار ساخت بازی جدید سری Tomb Raider، استودیو کریستال داینامیکس در ساخت بازی Perfect Dark با استودیو The Initiative همکاری می‌کند. پس از آن که استودیو Crystal Dynamics به یکی از زیر‌مجموعه‌های شرکت Embracer Group تبدیل شد، بسیاری از بازیکنان نگران بودند که این امر تاثیر منفی روی همکاری با استودیو اینیشیتیو داشته باشد. حال کریستال داینامیکس اعلام کرده که این استودیو همچنان در ساخت بازی پرفکت دارک حضور خواهد داشت.

استودیو The Initiative در قالب پستی در توییتر چنین اعلام کرده است: «تیم‌های ما به همراه شرکا و همکاران در ساخت بازی Perfect Dark پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌اند. ما همچنان به همکاری با آن‌ها ادامه خواهیم داد».

استودیو Crystal Dynamics بازی Perfect Dark

روند ساخت بازی Perfect Dark با مشکلات مختلفی رو‌به‌رو بوده است

اوایل سال جاری گزارشاتی منتشر شد که بر اساس آن‌ها، همکاری استودیو Crystal Dynamics با اینیشیتیو ضروری و غیرقابل اجتناب بوده است. دلیل این امر مشکلات داخلی از جمله نارضایتی شدید کارکنان استودیو The Initiative و خروج نیمی از اعضای اصلی تیم ساخت بازی پرفکت دارک عنوان شده است. در این گزارش‌ها از استودیو کریستال داینامیکس به عنوان سازنده اصلی بازی Perfect Dark نام برده شده است.

نظر شما در مورد ادامه همکاری استودیو Crystal Dynamics با اینیشیتیو چیست؟ به نظر شما این امر به بهبود کیفیت بازی پرفکت دارک ختم خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.