بازی Pefrect Dark
یحیی رحیمی

وضعیت استودیو سازنده بازی Perfect Dark اسفناک است

یحیی رحیمی 25 اسفند 1400 بدون دیدگاه
281 بازدید

استودیو The Initiative که توسعه‌دهنده ریبوت بازی Perfect Dark برای مایکروسافت است با مشکلات اساسی مواجه شده است و اکثر توسعه‌دهندگان ارشد آن در طی سال گذشته جدا شده‌اند. این مسئله باعث شده است تا وضعیت توسعه بازی پرفکت دارک با مشکل مواجه شود و در حال حاضر نمی‌توان در مورد زمان انتشار و پایان توسعه‌ی بازی اظهارنظر کرد.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از VGC، بیش از 34 نفر از توسعه‌دهندگان در طی سال گذشته از استودیو The Initiative جدا شده‌اند. از جمله این افراد باید به کارگردان بازی Perfect Dark و همچنین مدیر بخش طراحی اشاره کرد. اکثر افرادی که جدا شده‌اند از جمله افراد مهم استودیو بوده‌اند و اگرچه در این اتفاق در طی دوازده ماه اخیر رخ داده است؛ توسعه‌دهندگان به‌تازگی آن را رسانه‌ای کرده‌اند.

ترک اعضای مهم استودیو باعث شده تا استودیو Crystal Dynamics به‌عنوان کمک‌کننده برای ساخت بازی Perfect Dark به خدمت گرفته شود. در حال حاضر وضعیت تولید بازی پرفکت دارک رضایت‌بخش نیست و بنابر گزارش‌ها، سالها تا انتشار آن فاصله داریم. بنابر گزارش VGC، اکثر توسعه‌دهندگان به دنبال نبود استقلال فکری در فرایند توسعه بازی جدا شده‌اند. این افراد معتقد هستند که استودیو به نظرات آن‌ها توجهی نمی‌کند و همچنین فرایند توسعه نیز بسیار کند پیش می‌رود.

بازی Pefrect Dark پرفکت دارک

زمان انتشار Perfect Dark مشخص نیست

تعدادی از کارمندان سابق استودیو The Initiative نوشته‌اند که تمام تصمیم‌ها در استودیو از بالا گرفته می‌شود و به آن‌ها اجازه اظهار نظر داده نمی‌شود. این سیستم باعث شده تا تصمیم‌گیری در مورد طراحی بازی بسیار سخت شود. کارمندان قدیمی استودیو از تصمیم‌های بالادست به ستوه آمده‌اند و باور دارند که نظر آن‌ها در موضوعات مختلفی برنامه‌ریزی برای پروژه، اولویت‌بندی و همچنین انتخاب اعضای تیم در نظر گرفته نشده است.

Darrell Gallagher مدیر استودیو توسعه‌دهنده بازی Perfect Dark در جواب گفته است که تغییرات در بدنه‌ی اعضای تیم برای استودیو تازه‌ای که کنترل یک مجموعه‌ی محبوب را برعهده گرفته است؛ عادی است. وی همچنین مشکلات جهانی ناشی از همه‌گیری کرونا در طی چند سال اخیر را دلیل تغییر اعضای استودیو و جدایی کارمندان دانسته است. وی برای تمامی افرادی که از The Initiative جدا شده‌اند؛ آرزوی موفقیت کرده است.

مدیر استودیو در ادامه افزود که نسبت به اعضای فعلی و وضعیت توسعه‌ی بازی پرفکت دارک احساس خوبی دارد. مشخص نیست آیا زمان انتشار بازی Perfect Dark برای کنسول ایکس باکس تحت این تغییرات قرار گرفته است یا خیر؟ مدیر استودیو گفته است که هنوز کار بسیار زیادی تا قبل از پایان و آماده‌سازی برای انتشار مانده است و این بدین معنی است که سالها تا انتشار بازی فاصله داریم.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.