فصل سوم بازی Call of Duty: Warzone وارزون
محمد صادق شجاعی

فصل سوم بازی Call of Duty: Warzone با تغییرات مختلف آغاز شده است

محمد صادق شجاعی 10 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
526 بازدید

با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت اکتیویژن در حالی فصل سوم بازی Call of Duty: Warzone (کالاف دیوتی وارزون) را آغاز کرده که در آستانه ورود گودزیلا و کینگ کونگ، نقشه Caldera تغییراتی مختلفی را پشت سر گذاشته است.

هم‌زمان با انتشار تازه‌ترین به‌روز‌رسانی بزرگ بازی کالاف دیوتی وارزون، محتوا‌های مختلفی به این اثر بتل رویال و رایگان اضافه شده است. از بین این موارد می‌توان به مکان‌های جدید، تغییرات قابل توجه در چندین منطقه از نقشه کالدرا، Gulag تازه و Contract جدید اشاره کرد.

منطقه جدیدی که در قالب فصل سوم بازی Call of Duty: Warzone اضافه می‌شود، با نام Dig Site شناخته می‌شود. این محل دارای ماشین‌ها و تجهیزات حفاری رها شده، چادر‌ها و اسکلت‌های عظیم است. Dig Site را می‌توانید بین Mine و Ruins پیدا کنید. فصل سوم بازی وارزون تغییراتی را در مناطق Runway ،Peak و Lagoon ایجاد می‌کند که به این واسطه برای شروع Operation Monarch در ماه مه و ورود گودزیلا و کینگ کونگ به نقشه Caldera آماده می‌شوند.

Peak تغییر‌یافته از طریق تونل‌ها، بالاروها و پله‌های جدید امکان دسترسی به ساختمان‌های دژ، قله کوه و آتشفشان خاموش را بهبود می‌بخشد. Runway هم‌اکنون شامل پادگان‌ها، آشیانه‌ها و دیگر سازه‌های جدید است. همچنین جزر و مد در Lagoon یک آبتل شنی، مسیر‌های تازه و کاور‌های جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

Gulag جدیدی که در قالب فصل سوم بازی Call of Duty: Warzone ارائه خواهد شد، با نام Hold شناخته می‌شود. این Gulag در درون یک کشتی که در سواحل کالدرا لنگر انداخته، قرار دارد. Sabotage Contract جدید پاداش دریافتی در مقابل ریسک جا‌به‌جایی با وسایل نقلیه را افزایش می‌دهد. پس از انتخاب یک Sabotage Contract، هدف خاصی به بازیکنان نمایش داده می‌شود. در صورتی که در محدوده زمانی موفق به نابودی هدف شوید، در کنار دریافت پاداش نقدی، Contract Level شما بالا رفته و Armored Truck Deployment به دست می‌آورید.

فصل سوم بازی Call of Duty: Warzone وارزون

Dig Site منطقه جدید فصل سوم بازی Call of Duty: Warzone

با استناد به اطلاعات درج شده در توضیحات رسمی، برای آن دسته از بازیکنانی که نسخه رایگان بازی وارزون را در اختیار داشته و به‌روز‌رسانی پیشین را نصب کرده باشند، آپدیت مربوط به فصل سوم بازی کالاف دیوتی وارزون حجمی در حدود 40 گیگابایت دارد. کاربران پلتفرم کامپیوتر به 13 گیگابایت فضای اضافه برای نصب این آپدیت نیاز دارند. این فضا به صورت موقت اشغال شده و پس از نصب به‌روز‌رسانی خالی می‌شود.

برای اطلاع از بخش‌های مختلف فصل سوم بازی Call of Duty Vanguard می‌توانید به پست مربوطه در وب‌ سایت استودیو Sledgehammer Games مراجعه کنید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.