لپ‌تاپ‌های جدید Alienware الین ویر
محمد صادق شجاعی

کامپیوتر و لپ‌تاپ‌های جدید Alienware معرفی شد

محمد صادق شجاعی 5 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
257 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت الین ویر اقدام به معرفی نسخه به‌روز شده کامپیوتر Aurora Ryzen Edition R14 کرده است. علاوه بر این از لپ‌تاپ‌های جدید Alienware که از بهترین و تازه‌ترین پردازنده‌های گیمینگ شرکت AMD بهره می‌برند، رونمایی شده است.

الین ویر یکی از برند‌های مشهور بازار بوده که از محبوبیت زیادی در بین علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی برخوردار است. این شرکت به‌تازگی کامپیوتر گیمینگ Aurora Ryzen Edition R14 را اصلاح و به‌روز کرده است. به این واسطه دسکتاپ مذکور از سریع‌ترین CPU گیمینگ دنیا یعنی Ryzen 7 5800X3 بهره می‌برد. همچنین شرکت Alienware سیستم خنک‌کننده آبی این کامپیوتر را بهبود بخشیده است. الین ویر ادعا می‌کند که سیستم خنک‌کننده مایع پیشرفته کامپیوتر Aurora Ryzen Edition R14 می‌تواند در رابطه با «مقاومت حرارتی» به میزان 42 درصد عملکرد بهتری نسبت به خنک‌کننده استاندارد داشته باشد.

در حال حاضر مشخص نیست که عملکرد سیستم خنک‌کننده کامپیوتر Aurora Ryzen Edition R14 در شرایط عادی و تحت پردازش سنگین چگونه است. شرکت Alienware با هدف تسخیر کامپیوتر‌های قابل‌حمل، قدرتمندترین لپ‌تاپ 15 اینچی خود را با نام Alienware m15 R7 عرضه خواهد کرد. این لپ‌تاپ از پردازنده AMD Ryzen 9 6900HX به همراه کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3080 Ti استفاده می‌کند. بدون شک بهره‌گیری از این دو قطعه سخت‌افزاری باعث می‌شود لپ‌تاپ Alienware m15 R7 رقیب جدی برای لپ‌تاپ‌های موجود در بازار و گزینه‌ای جذاب برای بازیکنان باشد. علاوه بر این نسخه 17 اینچی این لپ‌تاپ تحت عنوان Alienware m17 R7 در سال جاری عرضه خواهد شد.

لپ‌تاپ‌های جدید Alienware الین ویر

لپ‌تاپ‌های جدید Alienware هم‌اکنون قابل خرید هستند

در همین حال، لپ‌تاپ Dell G15 گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر است که محصولات تازه شرکت Alienware را تکمیل می‌کند. در کنار کانفیگ استاندارد لپ‌تاپ مذکور، می‌توانید نسخه‌ای از آن را تهیه کنید که از پردازنده AMD Ryzen 9 6900HX و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3070 Ti بهره می‌برد.

قیمت پایه کامپیوتر Aurora Ryzen Edition R14 برابر با 2949 دلار است؛ این در حالی است که لپ‌تاپ Alienware m15 R7 با قیمت 1500 دلار و لپ‌تاپ Dell G15 با قیمت 900 دلار به فروش می‌رسند.

نظر شما در مورد کامپیوتر و لپ‌تاپ‌های جدید شرکت الین ویر چیست؟ آیا ویژگی‌های آن‌ها توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ برای تجربه بازی‌های ویدیویی کامپیوتر و لپ‌تاپ را ترجیح می‌دهید یا کنسول‌های خانگی؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.