دانلود بازی Dark Light برای PC
دانلود بازی Dark Light برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dark Light برای PC

پارسی گیم 1 فروردین 1401 بدون دیدگاه
6,636 بازدید

دانلود بازی Dark Light برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های جذاب در بازی‌های ویدیویی، سبک Metroidvania بوده که نوع خاصی از گیم پلی پلتفرمر دوبعدی را ارائه می‌دهد. این سبک تلفیقی از عناصر دو بازی محبوب Metroid و Casltevania بوده و گیم پلی چالش‌برانگیز و مهیجی را در کنار شخصیت‌پردازی و محیط‌های منحصربه‌فرد به خورد مخاطب می‌دهد. بازی Dark Light از استودیو Mirari&Co عنوانی در همین سبک بوده که گیم پلی‌ای سخت و چالش‌برانگیز شبیه به سری سولز، دنیایی سورئال و آینده‌گرایانه سایبرپانکی را در کنار اکشن و حس ترس به خورد شما می‌دهد.

شما در این بازی وارد دنیایی آینده‌گرایانه و سورئال می‌شوید که مملو از موجودات و هیولاهای ترسناک است. شما با تجهیزات و قابلیت‌هایی که دارید، موجودات شروری را می‌بینید که در مقابل چشمان عادی نامرئی هستند. این موجودات به کمک نور پهپادی که همراهتان است نمایان می‌شوند. کاراکتر شما که Dark Hunter شناخته می‌شود به طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها و تجهیزات آینده‌گرایانه دسترسی داشته تا در مقابل این موجودات شرور زنده بماند.

سطح چالش گیم پلی بازی نسبتاً بالا بوده و عناصری از سری بازی‌های سولز را در دل خود جای داده است. گرافیک بازی سبک هنری و سینمایی خاصی داشته و نورپردازی‌ها در آن به شکلی زیبا و چشم‌نواز طراحی شده‌اند. مسیر پیشروی در مراحل بازی غیرخطی طراحی شده و شما آزاد هستید به هر روشی که دوست دارید در بازی جلو بروید. تنوع بالای دشمنان، مبارزه با Boss های سرسخت، سطح چالش بالای بازی و همچنین مکانیک استفاده از نور و روشنایی برای پیدا کردن دشمنان، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hollow Knight و Dead Cells را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Dark Light برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Widows 7+
Processor: Intel Core i3-2100 / AMD® FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 560
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Dark Light is a Sci-fi action-platformer with unique game-play. Explore apocalypse cyberpunk world full of supernatural beings. Encounter and defeat creatures of darkness which are invisible to the naked eye, detected only with the light source of your drone. Experience the horror and feel their presence as they surround you.
As a Dark Hunter you were dropped into a wrecked world. To survive, you need to equip yourself, fight through your way, collecting ‘shards’ from killing super nature creatures to reinforce your energy. Through surviving, you will explore the mysterious dark zones of the apocalypse world.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.