دانلود بازی Shred 2 Ft Sam Pilgrim برای PC
دانلود بازی Shred 2 Ft Sam Pilgrim برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shred 2 Ft Sam Pilgrim برای PC

پارسی گیم 1 فروردین 1401 بدون دیدگاه
9,457 بازدید

دانلود بازی Shred 2 Ft Sam Pilgrim برای کامپیوتر

تا به امروز بازی‌های ورزشی بسیاری منتشر شده‌اند که هر کدام رشته ورزشی متفاوت و مهیجی را در دنیایی مجازی شبیه‌سازی می‌کنند. این بازی‌ها برای طرفداران دوآتشه رشته‌های ورزشی مختلف طراحی می‌شوند، از فوتبال و بسکتبال گرفته تا ورزش‌های انفرادی مثل اسکی، اسکیت برد و دوچرخه‌سواری. بازی Shred 2 Ft Sam Pilgrim از استودیو ASBO Interactive عنوانی ورزشی با محوریت دوچرخه‌سواری حرفه‌ای و نمایشی بوده که هیجان بی حد و مرزی را در دل خود جای داده است و آن را با شما به اشتراک خواهد گذاشت.

شما در این بازی، نقش یکی از معروف‌ترین قهرمانان دوچرخه‌سواری کوهستان با نام Sam Pilgrim را خواهید داشت و در کنار او، مسیرهای خطرناک و مهیج بسیاری را سوار بر دوچرخه طی خواهید کرد و هیجان و آدرنالین را به خود تزریق می‌کنید. بازی شامل 40 مرحله مختلف بوده که در هر کدام، تلفیقی از سرعت، لذت، هیجان و حرکات نمایشی را تجربه خواهید کرد. در طول این 40 مرحله بیش از 200 چالش متفاوت در انتظار شما خواهد بود.

طراحی گرافیک و انیمیشن‌های بازی در سطح مناسبی قرار داشته و حس خوبی از دوچرخه‌سواری حرفه‌ای و نمایشی در کوهستان را به شما منتقل می‌کند. 12 مدل مختلف دوچرخه حرفه‌ای وجود داشته و کنترل آن‌ها نیز با کمی تمرین ساده می‌شود. زاویه دوربین نیز در لحظات مناسب به شکلی سینمایی و پویا تغییر می‌کند تا تصاویری زیبا از حرکات نمایشی خود مشاهده کنید و از مهارت خود لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Shredders را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Shred 2 Ft Sam Pilgrim برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10
Processor: Intel Core 2 or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX9 compatible graphics card
DirectX: Version 9.0
Storage: 1500 MB available space
Sound Card: Any

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Ride as Mountain Bike legend Sam Pilgrim, and use the advanced trick system to bust out insane combos in over 40 hand crafted levels including Downhill, Slopestyle and Street! Created out of passion for the sport by a solo developer, Shred! 2 is the most authentic MTB gaming experience available!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.