Wolfenstein II The New Colossus
سعید ستایش

قیمت نسخه های مختلف بازی Wolfenstein 2: The New Colossus مشخص شد

سعید ستایش 31 شهریور 1396 بدون دیدگاه
1,162 بازدید

Wolfenstein یکی از سری‌های قدیمی و بسیار محبوب دنیای گیم است که نخستین نسخه از آن در سال 1981 میلادی به بازار عرضه شد، سری Wolfenstein را می‌توان اولین مجموعه‌ی شوتر اول‌شخص تاریخ نامید که باگیم پلی خود در طی سالیان دراز نه‌تنها کاربران خود را از دست نداد بلکه به تعداد آن‌ها نیز افزوده شد.

آخرین نسخه نسل جدید این بازی در سال 2014 بانام Wolfenstein: The New Order برای کنسول‌های نسل هفتمی، هشتمی و رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست با داستان جاه‌طلبان و گیم پلی بی‌نظیر خود بار دیگر نام سری Wolfenstein را بر سر زبان‌ها بیندازد. حال پس از گذشت سه سال استدیوی Bethesda قصد دارد امسال نسخه‌ی دوم از این بازی را بانام Wolfenstein II: The New Colossus منتشر کند. ازآنجا مدت‌زمان زیادی تا انتشار این بازی باقی نمانده Bethesda به‌تازگی قیمت نسخه‌ها مختلف بازی را اعلام کرده است.

نسخه‌ی معمولی این بازی قیمتی 60 دلاری دارد و نسخه‌ی Deluxe Edition که شامل دریافت تمامی بسته‌های الحاقی بازی به‌صورت رایگان می‌شود دارای قیمت 80 دلاری هست، همچنین یک نسخه‌ی کالکتور از بازی نیز که شامل مجسمه‌ی شخصیت اصلی داستان، پوسترهای بازی، نسخه‌ی اصلی خود بازی و پنج اسلحه‌ی کوچک می‌شود نیز باقیمت 100 دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، بازی Wolfenstein II: The New Colossus در تاریخ 27 اکتبر برای کنسول‌های نسل هشتمی، رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد، نسخه‌ی نینتندو سویچ بازی نیز کمی بعد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.