بازی Nier Automata
یحیی رحیمی

شخصیت‌های بازی Nier: Automata مهمان بازی پابجی خواهند بود

یحیی رحیمی 18 اسفند 1400 بدون دیدگاه
308 بازدید

بازی Nier: Automata به‌تازگی پنج‌سالگی خود را جشن گرفت و شاهد یک مراسم ویژه بودیم. موفقیت مجموعه بازی NieR باعث شده تا این اثر در سراسر جهان شناخته شود و طرفداران زیادی پیدا کند. در حالی که احتمال ساخت بازی جدید NieR‌ ضعیف قلمداد شده است؛ شرکت کرفتون خبر از کراس‌اور جذابی میان Nier: Automata و بازی پابجی داده است. شخصیت‌های مهم این بازی از جمله 2B‌ و 9S به بازی PUBG برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی اضافه خواهند شد.

طبق آخرین اخبار بازی، اسکین‌ شخصیت‌های بازی NieR به‌زودی راهی بازی پابجی برای کامپیوتر و کنسول می‌شود. از جمله این شخصیت‌ها باید به 2B‌ و 9S از بازی Nier: Automata اشاره کرد. علاوه بر آن شخصیت‌های نیر و Kaine از بازی Nier Replicant هم به بازی پابجی اضافه می‌شوند. این اطلاعات توسط یک داده‌کاو به دست آمده است و پست رسمی اینستاگرام بازی PUBG Battlegrounds‌ نیز این کراس‌اور را تائید کرده است.

بازی Nier Automata پابجی

کراس‌اور بازی Nier با پابجی

بنابر تیزرهای منتشرشده، شخصیت‌های بازی Nier از روز اول آوریل (12 فروردین) به بازی پابجی راه پیدا می‌کنند. البته گفتنی افزودن این شخصیت‌‌ها مصادف با روز اول آوریل است و ممکن است این خبر درواقع دروغ اول آوریل باشد. البته شرکت‌ها و استودیوها یک ماه قبل به انتشار دروغ آوریل نمی‌پردازند و این حرکت نیز مدت‌ها است با هشدار انجام می‌شود. البته بازی‌کنان فاینال فانتزی با دروغ اول آوریل آشنا هستند و ممکن است در نهایت حضور شخصیت‌های Nier Automata در بازی PUBG‌ یک آگهی تبلیغاتی دروغین باشد. به‌هرحال خود را برای پوشیدن لباس جذاب 2B‌ آماده کنید.

یوکو تارو مدتی پیش گفته بود که ادامه مجموعه بازی NieR نیازمند بودجه زیادی است و امیدواریم که این کراس‌اور، بودجه کافی برای تولید بازی جدید را فراهم کند. شرکت کرفتون به‌تازگی تصمیم به افزودن اسکین شخصیت‌های محبوب گرفته است. اسپایدرمن مدتی پیش به پابجی موبایل اضافه شد و همچنین برنامه‌های بیشتری برای افزودن شخصیت‌های جدید وجود دارد. بخش مارکتینگ بازی PUBG‌ فعالیت بیشتری نسبت به سال‌های پیشین دارد و شاهد تغییراتی در رویدادها و ظاهر این مجموعه هستیم.

گفتنی است شخصیت‌های بازی Nier Atotamta‌ و Nier Replicant‌ تنها به بازی پابجی مخصوص کامپیوتر و کنسول‌های بازی اضافه می‌شوند و خبری از حضور این شخصیت‌ها در بازی پابجی موبایل نیست. در خبر دیگری، آساسینز کرید مهمان بازی گارنا فری فایر است و اتزیو هم به بازی فورتنایت راه پیدا کرده است. کراس‌اور میان بازی‌های ویدیویی با هیجان زیادی دنبال می‌شود و از شروع سال جدید میلادی، شاهد تلفیق چندین بازی آنلاین با یکدیگر بوده‌ایم. نظر شما در مورد حضور شخصیت‌های بازی نیر در پابجی چیست؟‌ آیا از این حرکت استقبال می‌کنید؟

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.