دانلود بازی Buccaneers برای PC
دانلود بازی Buccaneers برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Buccaneers برای PC

پارسی گیم 18 اسفند 1400 بدون دیدگاه
1,902 بازدید

دانلود بازی Buccaneers برای کامپیوتر

دزدان دریایی شاید امروز شکل و ظاهری متفاوت داشته باشند اما در دوران گذشته، سبک و سیاق منحصربه‌فرد زندگی و ظاهر آن‌ها باعث شد تا به یکی از سوژه‌های مناسب برای فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی امروزی تبدیل شوند. امروزه شاهد عناوین بزرگ و کوچک زیادی در صنعت بازی‌های ویدیویی هستیم که زندگی کردن در قالب یک دزد دریایی را به خوردمان می‌دهند. بازی Buccaneers از استودیو Skyward Digital یکی دیگر از این عناوین بوده که گرافیکی ساده و سه‌بعدی را در کنار ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده در اختیار شما قرار می‌دهد تا ناخدای دریاها شوید و گنج‌های ارزشمند را غارت کنید.

گیم پلی بازی تلفیقی از عناصر ماجرایی و نقش‌آفرینی را با استفاده از سوژه دزدان دریایی به خوردتان می‌دهد. شما در دریای وسیع و بزرگ کارائیب، نقش یک ناخدا را بازی خواهید کرد و با عضویت زیر پرچم گروه‌های مختلف و گشت و گذار در آن، علاوه بر تجربه ماجراجویی‌های مهیج، گنجینه‌های ارزشمندی برای خود پیدا کرده و نبردهای دریایی جذابی را رقم می‌زنید. در بازی 4 گروه اصلی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد وجود داشته که تحت امپراتوری‌های بریتانیا، فرانسه و اسپانیا شکل گرفته‌اند.

بخش اصلی گیم پلی، نبردهای دریایی مهیج با کشتی‌ها بوده که علاوه بر تصمیم‌های لحظه‌ای، چیدن استراتژی مناسب در آن‌ها نقش مهمی را بازی خواهد کرد. شما با پیشروی در بازی، می‌توانید قطعات و اجزای مختلف کشتی خود را ارتقا داده و قابلیت‌های تهاجمی و دفاعی آن را بهبود بخشید. بخش دیگری از بازی، مبارزات تن به تن با زاویه دوربین اول‌شخص بوده و کاراکتر شما به سلاح‌های مختلفی مثل شمشیر و تپانچه‌های کلاسیک و قدیمی دسترسی خواهد داشت. بازی به‌طور کامل از VR یا همان تکنولوژی واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Sea of Thieves و Assassin’s Creed Black Flag را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Buccaneers برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8 or 10 64-bit
Processor: Intel Core i3 2100 / AMD FX-4100 or greater
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000 series or better
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Additional Notes: Minimum requirements for standard (non-VR) mode at lowest settings

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5 4590 / AMD Ryzen 5 1500X or greater
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 290 or greater
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Additional Notes: Minimum requirements for VR mode OR standard mode at max settings

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Become a fearless captain in Buccaneers!, a classic pirate RPG. Change the course of history, and join one of the unique factions to conquer an ever-changing Caribbean sea. Featuring hours of replayability, Buccaneers! lets you find legendary treasures, battle powerful ships and leave your mark on the world. Will you bring about a new Golden Age, or stomp out piracy once and for all?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.