دانلود بازی Lords and Villeins برای PC
دانلود بازی Lords and Villeins برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lords and Villeins برای PC

پارسی گیم 17 اسفند 1400 بدون دیدگاه
1,738 بازدید

دانلود بازی Lords and Villeins برای کامپیوتر

اگر دوست دارید خلاقیت و قوه تخیل خود را به چالش بکشید، بازی‌های سبک شبیه‌ساز ساخت و ساز بستر مناسبی برای این کار در اختیار شما قرار می‌دهند. بازیکن در این سبک جذاب، مدیریت و ساخت و ساز چیزهای مختلفی را بر عهده می‌گیرد، از شهرهای بزرگ و کوچک گرفته تا مزرعه و زندان و باغ‌وحش. بازی Lords and Villeins از استودیو Honestly Games عنوانی جذاب و دوبعدی در همین سبک بوده که ساخت و ساز و تعامل با شهرهای دوران قرون‌وسطا را به تجربیات شما اضافه خواهد کرد.

شما در این بازی به دوران قرون‌وسطا سفر خواهید کرد و خانواده‌های بزرگ و کوچک را در کنار یکدیگر گرد خواهید آورد. ساخت و ساز خانه، مزرعه و کارگاه‌های مختلف برای آن‌ها بخشی از وظایف شما بوده و از طرفی باید مأموریت‌ها و کارهای متعددی را بر عهده افراد مختلف قرار دهید. به‌تدریج شهر شما توسعه پیدا کرده و بخش‌های بیشتری در آن ساخته می‌شود. رسیدگی به امور روزانه اهالی شهر بر عهده شما نیست بلکه مسائل بزرگ‌تر و مهم‌ترین مربوط به ارتباط بین خانواده‌ها را مدیریت خواهید کرد. تعامل بین خانواده‌های فقیر و اشراف‌زاده، استفاده از کلیسا به‌عنوان یک اهرم قدرت و تأثیر مستقیم هر کدام در زندگی مردم و… از عناصر اصلی این بازی هستند.

گرافیک دوبعدی و ساده بازی، با استفاده از رنگ‌ها و شکل‌هایی ساده تمامی عناصر را برای شما نمایش خواهد داد. در بازی بیش از 70 شیء منحصربه‌فرد برای ساختن وجود دارد. 20 منطقه و شغل مربوطه در هر نقشه وجود داشته که 90 منبع حیاتی مثل سنگ، چوب و طلا را در اختیار شهر شما قرار می‌دهد. تمامی نقشه‌ها نیز در هر راند بازی به شکل تصادفی ساخته می‌شوند و تجربه منحصربه‌فردی را به خوردتان خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Timberborn و Prison Architect را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lords and Villeins برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 1.5 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Integrated GPU
DirectX: Version 9.0c
Storage: 750 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 2.6 GHz Dual Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 660
DirectX: Version 9.0c
Storage: 750 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Grow dynasties of medieval families and see them evolve and interact as you build their homes, farms and workshops and assign them different tasks, duties and taxes.
Lords and Villeins is a new lighthearted city-building strategy simulation of medieval society where you shape the dynasty of the ruling family. In this game, you don’t manage the daily life of every villager; instead, you deal with whole families and their descendants.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.