دانلود بازی A Musical Story برای PC
دانلود بازی A Musical Story برای PC پارسی گیم

دانلود بازی A Musical Story برای PC

پارسی گیم 16 اسفند 1400 بدون دیدگاه
1,416 بازدید

دانلود بازی A Musical Story برای کامپیوتر

موسیقی یکی از مهم‌ترین عناصر زندگی ما انسان‌ها است دنیا را هرگز نمی‌توان بدون آن تصور کرد. این سوژه جذاب می‌تواند برای ساخت بازی‌های ویدیویی و روایت کردن داستان‌های عمیق نیز مناسب باشد و در طول زمان، بازی‌های موسیقی محور زیادی نیز منتشر شده‌اند. بازی A Musical Story از استودیو مستقل Glee-Cheese عنوانی داستانی و ساده بوده که ماجراهای زندگی یک موسیقی‌دان جوان و تأثیر این هنر در زندگی او را برای شما به شکلی زیبا و متفاوت روایت خواهد کرد.

این بازی کوتاه که تجربه کامل آن کمتر از 3 ساعت زمان لازم دارد، روایت عمیقی را در دل خود جای داده است. داستان بازی در دهه 70 میلادی جریان داشته و شما را به خاطرات موسیقی‌دانی به اسم Gabriel می‌برد، مرد جوانی که سعی دارد با کمک همین خاطرات، شرایط پیچیده زندگی‌اش را سر و سامان دهد. گیم پلی بازی ارتباط نزدیکی به ریتم موسیقی داشته و شما باید با اجرای درست ملودی‌ها و نت‌ها، خاطرات گذشته Gabriel را مرور کرده و او را به حقیقت بیشتر نزدیک کنید.

گرافیک دوبعدی و ساده بازی سبک و سیاقی هنری دارد. علاوه بر این روایت داستانی بازی کاملاً توسط نوای دل‌نشین موسیقی پیش می‌رود. در بازی بیش از 26 آهنگ زیبا و جذاب وجود دارد که هر کدام منحصربه‌فرد هستند. اگر بتوانید هر کدام از این آهنگ‌ها را با ملودی بدون نقص اجرا کنید، یک مرحله مخفی برای شما باز خواهد شد. گیم پلی نیز مانند بازی‌های ریتمیک و موسیقی محور، به عکس‌العمل، تمرکز و دقت شما در فشار دادن کلید در زمان مناسب هر نت وابسته است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های One hand Clapping و Happy Game را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی A Musical Story برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows XP or better
Processor: 1.5 Ghz or faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: integrated HD
Storage: 500 MB available space
Sound Card: N/A
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

GAME LENGTH: A Musical Story is a tightly designed experience. A single play-through will take most players around 2-3 hours. Achieving a perfect star rating on all chapters will increase the play time to around 4-6 hours.
A Musical Story is a rhythm game set against a 70s backdrop. Explore the memories of Gabriel, a young man trying to come to terms with his situation through the connections to his musical memory. Each correctly played melody opens a new chapter into Gabriel’s past, bringing him closer to the truth.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.